Адреса: вул. Садовий проїзд, 8
Контактний телефон: 2-39-48
E-mail: ugkg-zolo@ukr.net

Т.в.о. начальника управління 
Харін Артем Вікторович

  • Склад управління
  • Графік роботи
  • Діяльність
  • Положення
  • Документи
  • Новини
  • Оголошення
  • Т.в.о. начальника – Харін Артем Вікторович

    Контактний телефон: /04737/ 2-30-57
    Facebook – Артем Харін

    Графік прийому:
    щоденно (крім вихідних та святкових днів)

    Відділ муніципального інспектування. Начальник – Антипович Максим Борисович (2-30-93)
    Сектор інспекції з паркування. Завідувач – Городинець Олександр Сергійович
    Сектор інспекції з паркування. Головний спеціаліст – Козицька Лідія Олексіївна (2-30-93)
    Сектор інспекції з благоустрою. Завідувач – Строкань Сергій Ігорович (2-30-93)
    Технічно-експлуатаційний відділ. Начальник –
    Інженерно-технічний сектор. Завідувач – Даценко Олександр Петрович (2-30-57)
    Фінансово-господарський відділ. Начальник – Бабенко Наталія Борисівна (2-39-48)
    Фінансово-господарський відділ. Головний спеціаліст – Антипович Тетяна Олексіївна (2-39-48)

  • Понеділок-четвер: з 8:00 до 17:15
    П’ятниця: з 8:00 до 16:00

    Обідня перерва: з 13:00 до 14:00
    Вихідні дні:  субота, неділя, святкові дні.

  • УЖКГ – відокремлений структурний підрозділ виконавчого комітету Золотоніської міської ради, що реалізує державну політику і політику Золотоніської міської ради у сфері житлово-комунального господарства міста, благоустрою, будівництва, реконструкцій та ремонту комунального майна, екології, раціонального природокористування. А також координує діяльність підприємств, установ та організацій у цих галузях, забезпечує організацію здійснення власних та делегованих повноважень виконавчих органів влади.

    Управління підзвітне та підконтрольне Золотоніській міській раді, підпорядковане виконкому міської ради, міському голові та  першому заступнику міського голови. Є неприбутковою організацією, без права отримувати  надходження, що можуть привести до отримання прибутку. Проводить аналіз стану житлово-комунального господарства та критичної інфраструктури міста, благоустрою тощо. Вносить пропозиції до проекту міського бюджету щодо фінансування місцевих програм соціально-економічного розвитку міста з питань, віднесених до його компетенції .

    УЖКГ координує роботу підприємств житлово-комунального господарства міста в межах делегованих повноважень. Здійснює контроль за організацією та якістю обслуговування  населення  в цій сфері. Надає відповіді на інформаційні запити, проводить консультації пов’язані з діяльністю управління. Бере участь в  роботі комісій, що делегують питання житлово-комунального господарства міста, та у складанні протоколів про адміністративні правопорушення, виявлені цими комісіями, згідно із чинним законодавством. Організовує роботу міського штабу по підготовці до  опалювального сезону.

    Веде облік та здійснює контроль за станом:

    • житлових  будинків, що належать до комунальної власності міста;
    • мереж теплопостачання, водопостачання, водовідведення;
    • вуличного та паркового освітлення;
    • квітників та газонів;
    • автобусних зупинок, тротуарів;
    • доріг та інших об’єктів комунальної власності міста, незалежно від балансової належності;
    • здійснює контроль за станом дотримання норм благоустрою;
    • здійснює повноваження у сфері дорожнього руху.

     Вносить пропозиції  щодо розгляду питань, пов’язаних із  організацією дорожнього руху на території міста тощо.

    Основними завданнями  управління  є забезпечення  виконання робіт із:

    • реконструкції та капітального  ремонту  житлового фонду , що перебуває у комунальній власності територіальної громади;
    • реконструкції, капітального та поточного ремонту адмінбудівель, що знаходяться на балансі управління;
    • реконструкції, капітального та поточного ремонту дорожнього покриття  вулиць та  тротуарів міста , дворових заїздів житлових будинків;
    • реконструкції, капітального ремонту  водопровідно-каналізаційної системи міста;
    • проведення заходів  на об’єктах  житлово-комунальної сфери, що можуть запобігти  виникненню  надзвичайних ситуацій  екологічного та природного характеру ;
    • благоустрою:  підтримка  належного  санітарного стану міста; утримання  вулично-дорожньої  мережі , вуличного та паркового  освітлення,  кладовищ, зупинок,  квітників, газонів; зелених насаджень та їх обстеження і підготовку ордерів на їх знесення; розміщення дитячих майданчиків; ліквідація несанкціонованих сміттєзвалищ та встановлення осіб причетних до утворення останніх;  недопущення розклеювання оголошень, плакатів і афіш у не відведених  для цього місцях; тощо ;
    • забезпечення виконання заходів із охорони навколишнього природного  середовища;

    Структура та організація діяльності.

    До складу управління входять три відділи:

    • відділ муніципального інспектування;
    • технічно-експлуатаційний відділ;
    • фінансово – господарський  відділ;

    Управління житлово-комунального господарства не надає послуги, а лише контролює якість та своєчасність їхнього виконання, а також визначає першочерговість надання таких. Управління не здійснює керівництво над управлінськими приватними компаніями, котрі обслуговують житловий фонд міста,  а лише координує їхню роботу з іншими підприємствами комунальної та інших форм власності, що надають послуги у сфері житлово-комунального господарства.

  • ПОЛОЖЕННЯ

    про управління житлово – комунального господарства виконавчого комітету Золотоніської міської ради

      ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ

    Управління житлово – комунального господарства виконавчого комітету Золотоніської міської ради (далі – Управління) є відокремленим структурним підрозділом виконавчого комітету Золотоніської міської ради. Скорочена назва Управління – УЖКГ виконкому Золотоніської МР. Управління підзвітне і підконтрольне міській раді, підпорядковується її виконавчому комітету та міському голові. Працює під керівництвом заступника міського голови згідно розподілу обов’язків.

    Управління в своїй діяльності керується Конституцією і Законами України, актами Президента України, Кабінету Міністрів України, наказами Міністерств та інших центральних органів виконавчої влади , що відносяться до сфери роботи Управління, розпорядженнями міського голови, рішеннями міської ради, її виконавчого комітету та цим Положенням.

    Положення про управління житлово – комунального господарства виконавчого комітету Золотоніської міської ради, його гранична чисельність, фонд оплати праці затверджується міською радою за пропозицією міського голови з подання начальника Управління.

    Управління знаходиться за адресою: 19700, Черкаська область,   м. Золотоноша, вул. Садовий проїзд, 8

    1. ЗАВДАННЯ ТА ФУНКЦІЇ

    Основними завданнями Управління є:

    • Реалізація на території міста державної політики у сфері житлово – комунального господарства в межах повноважень визначених законодавчими та нормативними актами України.
    • Управління об’єктами житлово – комунального господарства, що перебувають у комунальній власності територіальної громади міста в частині забезпечення їх належного утримання та ефективної експлуатації, необхідного рівня та якості комунальних послуг. Здійснення контролю з цих питань.
    • Контроль за діяльністю підприємств усіх форм власності працюючих у сфері утримання житлового фонду щодо надання власникам квартир (будинків) своєчасних якісних послуг з обслуговування та ремонту житлових об’єктів.
    • Організація роботи та контроль за виконанням робіт з утримання та ремонту дорожньо-мостового господарства.
    • Організація заходів та контроль за утриманням в належному стані кладовищ та інших місць поховань.
    • Розроблення та реалізація міських програм та заходів по впровадженню на об’єктах житлово-комунальної сфери міста енергозберігаючих технологій.
    • Організація заходів з благоустрою міста, залучення на договірних засадах з цією метою коштів, трудових і матеріально – технічних ресурсів підприємств, установ, організацій незалежно від форм власності, а також населення.
    • Здійснення контролю за станом благоустрою міста, організація озеленення, охорони зелених насаджень і водоймищ, створення місць відпочинку населення.
    • Здійснення інформаційного забезпечення у сфері надання житлово-комунальних послуг, стану об’єктів критичної інфраструктури, дорожньо-мостового господарства та іншого, що віднесено до сфери діяльності Управління.
    • Здійснення контролю за дотриманням Правил благоустрою території м. Золотоноші, правил зупинки, стоянки, паркування транспортних засобів і притягнення до адміністративної відповідальності осіб винних у порушені цих правил, складання протоколів про адміністративні правопорушення з наступною їх передачею на розгляд адміністративними комісіями.

    Функції:

    • Забезпечує згідно вимог чинного законодавства реформування житлово – комунального господарства міста відповідно до діючих державної і міської програм на засадах прозорості та гласності.
    • Організовує розроблення та здійснення заходів спрямованих на забезпечення сталої роботи житлово – комунального господарства міста в осінньо-зимовий період, а також ліквідацію наслідків стихійних лих, аварій і катастроф на об’єктах житлово-комунального господарства міста.
    • Вживає заходів щодо поліпшення роботи підприємств з енергозбереження і оснащення об’єктів житлово – комунального господарства і наявного житлового фонду міста засобами обліку та регулювання спожитої води, теплової енергії відповідно до завдань цільових програм.
    • Бере участь у реалізації державної політики у сфері охорони природного середовища та раціонального використання природних ресурсів, екологічної безпеки, санітарного стану населених пунктів, якості питної води, поліпшення технічного і технологічного стану систем тепло-, водопостачання та водовідведення, запобігання підтоплення населених пунктів міської ради, ліквідації його наслідків.
    • Здійснює контроль за станом навколишнього природного середовища, санітарно – гігієнічною та епідеміологічною ситуацією в місті, виконанням заходів з благоустрою міста, дотриманням вимог Правил благоустрою та Правил розміщення зовнішньої реклами на території м. Золотоноша.
    • Розробляє та подає на затвердження схеми санітарного очищення міста.
    • Готує пропозиції щодо:
      • Затвердження норм надання послуг з видалення побутових відходів.
      • Фінансування капітального ремонту та реконструкції житлових будинків, дорожньо-мостового господарства, об’єктів комунального вуличного освітлення, міських програм розвитку житлово – комунального господарства, благоустрою та житлових питань.
    • Здійснює квартирний облік громадян, які потребують поліпшення житлових умов та заходи щодо ведення в установленому порядку єдиного державного реєстру громадян, які потребують поліпшення житлових умов.
    • Готує матеріали щодо розподілу та надання відповідно до законодавства житлових приміщень, що належить до комунальної власності.
    • Сприяє створенню об’єднання співвласників багатоквартирних будинків.
    • Здійснює відповідно до законодавства облік житлового фонду та контроль за його використанням
    • Проводить обстеження житлово-побутових умов громадян, які потребують їх поліпшення.
    • Організовує роботу комісії з житлових питань згідно плану роботи.
    • Забезпечує виконання завдань з будівництва, реконструкції, капітального ремонту об’єктів житлово – комунального та іншого призначення, що належить до комунальної власності територіальної громади міста, а також контролює ефективне використання капітальних вкладень, які направленні на ці цілі.
    • Розробляє правила благоустрою населених пунктів на території міської ради.
    • Видає дозволи (ордери) на видалення зелених насаджень.
    • Видає дозволи на проведення земляних робіт та порушенню об’єктів благоустрою.
    • Забезпечує реалізацію вимог техногенної та пожежної безпеки на міських суб’єктах господарювання, які можуть створити реальну загрозу виникнення аварії.
    • Подає міському голові, відділу з питань надзвичайних ситуацій пропозиції до проектів програм і прогнозів щодо удосконалення систем цивільного захисту, запобіганню виникнення надзвичайних ситуацій та ліквідацію їх наслідків, контролює в межах наданих повноважень виконання затверджених програм.
    • Розробляє та здійснює заходи, спрямовані на забезпечення сталого функціонування суб’єктів господарювання міста та критичної інфраструктури в особливий період.
    • Визначає, у межах своєї компетенції, рівень надзвичайної ситуації, забезпечує оперативне і повне інформування міського голови, профільного заступника міського голови, відділ з питань надзвичайних ситуацій про загрозу або виникнення надзвичайної ситуації та про хід ліквідації її наслідків.
    • Координує діяльність підприємств, установ та організацій незалежно від форм власності і підпорядкування щодо ліквідації наслідків надзвичайної ситуації.
    • Під час проведення пошуково-рятувальних робіт, робіт з ліквідації наслідків надзвичайної ситуації сприяє застосуванню за призначенням підприємств, установ та організацій усіх форм власності.
    • Бере участь у роботі міської комісії з питань техногенно-екологічної безпеки і надзвичайних ситуацій, спеціальної комісії з її ліквідації, забезпечує її функціонування.
    • Контролює проведення заходів, спрямованих на поліпшення техногенної та пожежної безпеки суб’єктів господарювання комунальної форми власності.
    • Вирішує інші питання, передбачені законодавством у межах своєї компетенції.
    • Здійснює інші, делеговані міською радою, повноваження.
    1. ПРАВА УПРАВЛІННЯ
    • Здійснювати контроль шляхом проведення перевірок за дотриманням комунальними підприємствами та громадянами вимог законодавства та нормативних актів з житлово – комунальних питань, благоустрою, санітарно-гігієнічного та епідеміологічного благополуччя населення.
    • Залучати спеціалістів інших підрозділів виконавчого комітету міської ради, підприємств, установ та організацій, об’єднань громадян (за погодження з їхніми керівниками) до розгляду питань, що належать до його компетенції.
    • Одержувати в установленому порядку від інших структурних підрозділів виконавчого комітету міської ради, установ, організацій інформацію, документи і статистичну звітність, необхідні для виконання покладених на Управління завдань.
    • Скликати в установленому порядку наради з питань, що належать до його компетенції.
    • Виступати замовником проектування будівництва, реконструкції та капітального ремонту об’єктів житлово-комунального господарства та інших об’єктів.
    • Здійснювати закупівлю товарів, робіт та послуг необхідних для виконання своїх завдань у порядку встановленому законодавством.
    • Брати участь у прийняті в експлуатацію об’єктів закінченого будівництва замовником яких виступало Управління.
    • Вносити пропозиції міському голові з питань удосконалення роботи, підвищення ефективності проведення заходів, що віднесені до сфери Управління. 
    1. ВЗАЄМОВІДНОСИНИ (службові зв’язки)

    3.1. Управління під час виконання покладених на нього завдань взаємодіє з іншими відділами та управліннями виконавчого комітету міської ради, постійними комісіями міської ради, підприємствами, установами та організаціями, об’єднанням громадян та громадянами.

    1. СТРУКТУРА УПРАВЛІННЯ

    4.1.Структура Управління та його штатний розпис затверджується рішенням міської ради за поданням начальника Управління. Працівники Управління призначаються та звільняються з посади міським головою відповідно до чинного законодавства.

    4.2. До складу Управління входять:

    4.2.1. Фінансово – господарський відділ.

    4.2.2. Технічно – експлуатаційний відділ;

    4.2.2.1. Інженерно – технічний сектор;

    4.2.2.2. Сектор комунального майна.

    4.2.3. Відділ муніципального інспектування;

    4.2.3.1. Сектор інспекції з благоустрою;

    4.2.3.2. Сектор інспекції з паркування.

    4.3. Посадові обов’язки начальника та працівників Управління регулюються посадовими інструкціями.

    1. 5. КЕРІВНИЦТВО УПРАВЛІННЯМ

    5.1. Управління очолює начальник, який призначається на посаду та звільняється з посади міським головою згідно вимог чинного законодавства. На період відсутності начальника (відпустка, хвороба, довготривале відрядження) міським головою призначається виконуючий обов’язки начальника Управління зі складу фахівців Управління.

    5.2. Начальник Управління

    5.2.1. Здійснює керівництво Управлінням, несе персональну відповідальність перед міським головою за виконання покладених на управління завдань та функцій.

    5.2.2. Планує роботу Управління та організовує виконання планів роботи.

    5.2.3. Розподіляє обов’язки між працівниками Управління, затверджує їх посадові інструкції, затверджує положення про структурні підрозділи  та посадові інструкції їх працівників за погодження із першим заступником міського голови.

    5.2.4. Визначає ступінь відповідальності кожного працівника Управління. 5.2.5. Видає в межах своєї компетенції відповідні накази, доручення, контролює їх виконання.

    5.2.6. Здійснює заходи щодо підвищення кваліфікації працівників Управління.

    5.2.7. Приймає рішення щодо матеріального заохочення працівників Управління в межах затвердженого кошторису та матеріального і дисциплінарного стягнення за порушення в роботі за погодження з першим заступником міського голови.

    5.2.8. Організовує роботу з ведення діловодства у відповідності з чинним законодавством.

    5.2.9. Розпоряджається коштами в межах затвердженого кошторису Управління та несе персональну відповідальність за їх цільове використання.

    5.2.10. Укладає угоди, договори (в межах своїх повноважень) з підприємствами, організаціями, установами, фізичними особами-підприємцями що необхідні для виконання покладених на Управління завдань та функцій.

    5.2.11.  Бере участь у роботі тимчасових та постійних комісій міської ради та її виконавчого комітету з питань, що віднесені до компетенції Управління.

    5.2.12. Організовує роботу з розгляду пропозицій, звернень, заяв, скарг громадян з питань, що віднесені до компетенції Управління, здійснює прийом громадян та вживає відповідних заходів для вирішення порушених ними питань.

    1. ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ

    6.1. Працівники Управління несуть відповідальність, визначену посадовими інструкціями, а саме:

    6.1.1. Виконання функціональних обов’язків, пов’язаних із підготовкою проектів рішень на розгляд міської ради та її виконавчого комітету з питань віднесених до компетенції Управління, контролем стану їх виконань.

    6.1.2. Достовірність укладених угод із суб’єктами господарювання, контроль їх  виконання, якість виданих документів пов’язаних з діяльністю Управління.

    6.1.3. Виконання функціональних обов’язків, обумовлених посадовими інструкціями кожного працівника управління, бездіяльність або неякісне виконання наданих повноважень.

    6.1.4. Якість та повноту підготовлених матеріалів працівниками Управління, своєчасність їх підготовки.

    6.1.5. Відповідність чинному законодавству підготовлених та виданих документів.

    6.1.6. Достовірність, повноту та якість інформації, що надається.

    1. 7. ФІНАНСОВЕ ТА МАТЕРІАЛЬНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ

    7.1. Управління утримується за рахунок коштів міського бюджету.

    7.2. Управління є неприбутковою організацією. Кошти, що надходять на казначейські рахунки Управління, надходять лише з міського бюджету та використовуються на утримання Управління та для фінансування видатків, що забезпечують реалізацію мети, цілей, завдань та напрямів діяльності, визначених установчими документами Управління без отримання доходу (прибутку). Здійснення операцій по придбанню, відчуженню, прийому-передачі майна, що належить до комунальної власності міста, проводиться згідно Закону України „Про місцеве самоврядування в Україні”, рішень міської ради, виконавчого комітету без отримання доходу (прибутку). Кошти від продажу та оренди комунального майна міста надходять до міського бюджету.

    7.3. Управління є юридичною особою, має самостійний баланс, рахунки в органах Державної казначейської служби України, печатку із зображенням Державного Герба України і своїм найменуванням.

    7.4. Майно управління складають основні засоби, оборотні кошти, малоцінний інвентар, які знаходяться на самостійному балансі. Майно управління є комунальною власністю територіальної громади міста.

    7.5. Працівники Управління при виконанні своїх посадових обов’язків забезпечуються форменим одягом та службовими посвідченнями встановлених зразків, які затверджені рішенням виконавчого комітету. 

    1. ПРАВА ТА СОЦІАЛЬНІ ГАРНАТІЇ ПРАЦІВНИКІВ

    8.1. Регулювання трудових та соціально – економічних відносин в Управлінні здійснюється шляхом підписання колективного договору, укладеного між адміністрацією та трудовим колективом, який зареєстрований у відповідному порядку визначеному законодавством України.

    1. ЗАКЛЮЧНІ ПОЛОЖЕННЯ

    9.1. Управління припиняє свою діяльність на підставі рішення міської ради чи суду в установленому порядку.

    9.2. Ліквідація Управління здійснюється в порядку, встановленому чинним законодавством, з проведенням необхідної ліквідаційної процедури.

    Секретар ради                                                                                Н.О. Сьомак

  • Завершується капітальний ремонт вулиці Козацька

    На вулиці Козацька завершуються капітальний ремонт дорожнього покриття. Облаштування новенької дороги стало можливим завдяки програми “Золотоноша власними руками”. Ця вулиця фактично закриває сезон дорожніх ремонтів 2020 року. Відновлення реалізації програми продовжиться навесні. Одразу, як це дозволять погодні умови.

    Золотоніські комунальники перелаштовують свою роботу на зимовий період

    Працівники дільниці благоустрою ПП «Базис плюс» завершили осінні роботи на клумбах міста. Напередодні вони демонтували з алеї троянд букет із двохсот петуній. Про це  розповідає видання Золотоноша.City. Директор підприємства Олена Козлова уклала договір на закупівлю ялинок до свята. Тож, головний атрибут Нового року на центральній площі міста та у селах Золотоніської ОТГ таки з’явиться. За словами […]

    Читати більше