Обгрунтування технічних та якісних характеристик закупівлі – Природний газ
(оприлюднюється на виконання постанови КМУ № 710 від 11.10.2016 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами)
(оприлюднюється на виконання постанови КМУ № 710 від 11.10.2016 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами)
11 грудня 2024 року о 10-й годині у залі засідань міськвиконкому за адресою:м. Золотоноша вул. Садовий проїзд, 8 відбудеться 56 сесія міської ради VІІІ скликання з переліком питань: про внесення змін до бюджету міської територіальної громади на 2024 рік, вирішення питань земельних відносин, господарської діяльності та інші.
(відповідно до пункту 41 постанови КМУ від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами))
Зараз підприємці активно користуються програмою «Власна справа», завдяки якій у формі мікрогрантів отримують кошти на створення та розвиток власного бізнесу.
З 2005 року на території Золотоніської громади успішно діє ресторанно-готельний комплекс «ВЕЛЕС», про який знають навіть далеко за межами громади.
Детальним планом території передбачено реконструкцію АЗС по вул. Богодухівська в адмінмежах Золотоніської міської ради за межами м. Золотоноша. Детальним планом передбачено зміну цільового призначення земельної ділянки з 01.15 Земельні ділянки запасу під сільськогосподарськими будівлями та дворами на 12.04 Для розміщення та експлуатацію будівель і споруд автомобільного транспорту та дорожнього господарства.
З 01 грудня 2024 року запроваджується режим експортного забезпечення до операцій з експорту окремих видів товарів (згідно з постановою Кабінету Міністрів України від 29 жовтня 2024 року № 1261). Зокрема, до них належать товари, що класифікуються за такими кодами згідно з УКТ ЗЕД:
Одним із напрямів роботи служби зайнятості є професійна орієнтація учнівської молоді.
Адресність і своєчасність профорієнтації допомагають серйозно й виважено підійти до вибору професії. А вдалий вибір , як відомо, дає змогу знайти роботу до душі.
Впродовж осені відбулося 8 зустрічей провідної фахівчині з профорієнтації відділу працевлаштування Золотоніської філії Черкаського ОЦЗ Надії Калініченко з учнями шкіл міста Золотоноша на тему: «Лайфхаки професійного самовизначення»
Це місце, де можна поспілкуватися з людьми, які мають схожий досвід, відпочити, попрацювати чи отримати соціальні послуги.
Саме з метою сприяння інтеграції військовослужбовців, звільнених з військової служби в суспільне життя громади, на території Вознесенської сільської ради створено ветеранський простір комунальної установи «Центр соціального обслуговування та надання соціальних послуг».
Платники податків, користувачі Електронного кабінету, мають змогу отримувати в розділі «Вхідні/вихідні документи/Вхідні/ Повідомлення» електронне інформаційне повідомлення про помилкову сплату платежів та миттєво здійснювати направлення до територіального органу ДПС, в якому обліковуються такі суми, заяву про перерахування коштів в електронному форматі.
У січні-жовтні 2024 року платники Черкаської області отримали бюджетне відшкодування ПДВ грошовими коштами на загальну суму 1 127,6 млн грн, зауважує в.о. начальника Головного управління ДПС у Черкаській області Володимир Жаврід.
Загалом платники Черкаської області протягом січня-жовтня 2024 року заявили до відшкодування ПДВ на розрахункові рахунки 1 188,0 млн грн.
Інформаційний лист ДПС присвячено новаціям податкового законодавства, передбаченим Законом України від 18 червня 2024 року № 3813-IX «Про внесення змін до Податкового кодексу України щодо особливостей податкового адміністрування під час воєнного стану для платників податків з високим рівнем добровільного дотримання податкового законодавства».
Із початку року власники преміальних автомобілів сплатили 4,3 млн грн транспортного податку.
За словами в.о. начальника ГУ ДПС у Черкаській області Володимира Жавріда, юридичні та фізичні особи сплатили майже рівні суми, що в сукупності склало 4,3 млн грн. Це на 780 тис грн або на 22,16 % більше порівняно з аналогічним періодом минулого року.
Підставою для внесення змін до актових засобів цивільного стану може бути усиновлення, скасування або визнання усиновлення недійсним, визнання та встановленням факту батьківства, материнства, а також виправлення та доповнення відомостей.
Сімейні права — це не просто формальність, а важлива частина життя. Сімейні обов’язки є такими, що тісно пов’язані з особою, а тому не можуть бути перекладені на іншу особу.
Якщо особа визнана недієздатною, її сімейний обов’язок особистого немайнового характеру припиняється у зв’язку з неможливістю його виконання. Майновий обов’язок недієздатної особи за її рахунок виконує опікун.
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі
(відповідно до пункту 41 постанови КМУ від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами))
Увесь запропонований товар повинен бути новим (не бути таким, що вживався чи експлуатувався), належної якості. Гарантійний лист довільної форми з підтвердженням того, що запропонований товар повинен бути новим (не бути таким, що вживався чи експлуатувався), якість товару повинна відповідати якості та загальним вимогам, які пред’являються до товару цього типу та який в подальшому не призведе до негативних наслідків для людей та довкілля під час його використання. Товар повинен бути упакований відповідно до вимог нормативних документів таким чином, щоб виключити пошкодження чи знищення Товару. Товар повинен бути без зовнішніх пошкоджень, не брудний, не порушена оригінальна упаковка.
Строк поставки товару: протягом 10 календарних днів з моменту підписання Договору. Місце поставки: 19702, Черкаська обл., м. Золотоноша, вул. Садовий проїзд, 8. Поставка здійснюється за рахунок учасника-переможця процедури закупівлі. Для підтвердження Учасник надає гарантійний лист довільної форми, у якому зобов’язується надати якісний товар вчасно, в повному обсязі за адресою замовника.
Учасник повинен подати у складі своєї пропозиції чинний документ про якість (сертифікат відповідності або сертифікат/паспорт якості від виробника, або декларація про відповідність, або висновок державної санітарно-епідеміологічної служби на товар, або інший документ передбачений законодавством) на запропоновану продукцію.
Учасник повинен гарантувати якість товару, який постачає, протягом гарантійного терміну згідно нормативно-технічної документації. Гарантійний термін товару має становити не менш ніж 24 місяця з моменту поставки. З цією метою учасник у складі своєї пропозиції повинен надати відповідний лист-гарантію, в якому має бути вказаний гарантійний термін обслуговування товару, що пропонується учасником.
Учасник надає гарантійний лист про те, якщо у разі поставки Товару неналежної якості, або виявленні недоліків поставленого Товару, Учасник зобов’язується за свій рахунок усунути недоліки або замінити Товар неналежної якості впродовж 10 днів. Видатки на доставку, пов’язані з усуванням недоліків або заміною неякісного Товару несе Постачальник.
Гарантійний лист довільної форми, в якому учасник гарантує, що вартість тендерної пропозиції та всі інші ціни повинні бути чітко визначені. Учасник несе відповідальність за одержання необхідних документів, сертифікатів, декларацій, тощо для виконання умов за договором, інших документів, пов’язаних із поданням тендерної пропозиції, та самостійно несе всі витрати на їх отримання. Усі витрати учасника, пов’язані з підготовкою та подачею тендерної пропозиції не відшкодовуються Замовником (у тому числі і у разі відміни закупівлі чи визнання торгів такими, що не відбулися). Доставка документів, товару здійснюються за рахунок Постачальника, його транспортом чи транспортом перевізника за рахунок Постачальника.
Якщо учасник пропонує інший товар (аналог або еквівалент) ніж передбачений цією документацією, даний товар за своїми властивостями повинен повністю відповідати товару, що є предметом закупівлі за усіма показниками ( або бути кращим ( надати порівняльну таблицю у разі пропозиції еквіваленту)).
Учасник повинен надати у складі пропозиції відповідний лист-згоду щодо виконання даного технічного завдання та інші документи, які вважає за потрібне надати, які підтверджують відповідність пропозиції даному додатку.
В місцях де технічна специфікація містить посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва, вважати вираз “або еквівалент”.
В місцях де технічна специфікація містить посилання на стандартні характеристики, технічні регламенти та умови, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язані з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними, європейськими стандартами, іншими спільними технічними європейськими нормами, іншими технічними еталонними системами, визнаними європейськими органами зі стандартизації або національними стандартами, нормами та правилами, біля кожного такого посилання вважати вираз «або еквівалент». Таким чином вважається, що до кожного посилання додається вираз «або еквівалент».
Обґрунтування необхідності і посилання на конкретну торгову марку (виробника тощо) закупівлі даного виду товару: замовник здійснює закупівлю даного виду товару оскільки такий товар за своїми якісними та технічними характеристиками найбільше відповідатиме вимогам та потребам замовника. Товар необхідний для забезпечення нагальних потреб замовника у виконані покладених функцій тому, для дотримання принципів Закону, а саме: максимальної економії, ефективності та пропорційності, замовником було прийнято рішення провести закупівлю даного товару.
У разі якщо Товар (Обладнання) не відповідає технічним вимогам Замовника, Пропозиція відхиляється.
Всі документи, надані Учасником, повинні бути діючими на момент подання та оцінки пропозицій.
Опис предмета закупівлі
№ п/п | Назва обладнання | Технічні характеристики | Кількість, комплектів |
1. | Системний блок | 1. Процесор Intel Core i3-12100 3.3 GHz / 12 MB
2. Материнська плата Asus PRIME H610M-K ARGB (s1700, Intel H610, PCI-Ex16) 3. Оперативна пам’ять Kingston DDR4-3200 16384 MB PC4-25600 (KVR32N22S8/16) 4. Корпус Gamemax ET-211-450W 450 Вт 5. SSD диск Transcend SSD230S 256GB 2.5″ SATA III 3D V-NAND TLC (TS256GSSD230S) |
1 |
2. | Системний блок | 1. Процесор Intel Core i5-12400 2.5(4.4)Ghz 18MB s1700 Box (BX8071512400F)
2. ОЗП G.Skill DDR5 32GB (2*16GB) 6400Mhz Ripjaws S5 Black (F5-6400J3239G16GX2-RS5K) 3. SSD-диск Samsung 980 V-NAND MLC 1TB M.2 (2280 PCI-E) NVMe 1.4 (MZ-V8V1T0BW) 4. Корпус GAMEMAX MT307 без БП (MT307-4U3C) Black 5. Материнська плата Gigabyte B760M DS3H (s1700, Intel B760) 6. Відеокарта Gigabyte GeForce GTX 1650 D6 OC 4096MB (GV-N1656OC-4GD) |
2 |
3. | Системний блок | 1. Процесор Intel Core i5-12400 2.5(4.4)Ghz 18MB s1700 Box (BX8071512400)
2. ОЗП G.Skill DDRS 32GB (2*16GB) 6000Mhz Ripjaws S5 Black (F5-6000J3238F16GX2-RS5K) 3. SSD-диск Samsung970 Evo Plus V-NAND MLC 1TB M.2 (2280 PCI-E) (MZ-V7S1T0BW) 4. Корпус GAMEMAX MT307 без БП (MT307-4U3C) Black 5. Материнська плата AsRock B760M-HDV/M.2 (s1700, Intel B760) |
2 |
Розрахунок очікуваної вартості здійснювався методом порівняння ринкових цін, а саме: здійснено пошук, збір та аналіз інформації про ціну товару, що міститься у мережі Інтернет у відкритому доступі.
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі
(відповідно до пункту 41 постанови КМУ від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами))
Увесь запропонований товар повинен бути новим (не бути таким, що вживався чи експлуатувався), належної якості. Гарантійний лист довільної форми з підтвердженням того, що запропонований товар повинен бути новим (не бути таким, що вживався чи експлуатувався), якість товару повинна відповідати якості та загальним вимогам, які пред’являються до товару цього типу та який в подальшому не призведе до негативних наслідків для людей та довкілля під час його використання. Товар повинен бути упакований відповідно до вимог нормативних документів таким чином, щоб виключити пошкодження чи знищення Товару. Товар повинен бути без зовнішніх пошкоджень, не брудний, не порушена оригінальна упаковка.
Строк поставки товару: протягом 10 календарних днів з моменту підписання Договору. Місце поставки: 19702, Черкаська обл., м. Золотоноша, вул. Садовий проїзд, 8. Поставка здійснюється за рахунок учасника-переможця процедури закупівлі. Для підтвердження Учасник надає гарантійний лист довільної форми, у якому зобов’язується надати якісний товар вчасно, в повному обсязі за адресою замовника.
Учасник повинен подати у складі своєї пропозиції чинний документ про якість (сертифікат відповідності або сертифікат/паспорт якості від виробника, або декларація про відповідність, або висновок державної санітарно-епідеміологічної служби на товар, або інший документ передбачений законодавством) на запропоновану продукцію.
Учасник повинен гарантувати якість товару, який постачає, протягом гарантійного терміну згідно нормативно-технічної документації. Гарантійний термін товару має становити не менш ніж 24 місяця з моменту поставки. З цією метою учасник у складі своєї пропозиції повинен надати відповідний лист-гарантію, в якому має бути вказаний гарантійний термін обслуговування товару, що пропонується учасником.
Учасник надає гарантійний лист про те, якщо у разі поставки Товару неналежної якості, або виявленні недоліків поставленого Товару, Учасник зобов’язується за свій рахунок усунути недоліки або замінити Товар неналежної якості впродовж 10 днів. Видатки на доставку, пов’язані з усуванням недоліків або заміною неякісного Товару несе Постачальник.
Гарантійний лист довільної форми, в якому учасник гарантує, що вартість тендерної пропозиції та всі інші ціни повинні бути чітко визначені. Учасник несе відповідальність за одержання необхідних документів, сертифікатів, декларацій, тощо для виконання умов за договором, інших документів, пов’язаних із поданням тендерної пропозиції, та самостійно несе всі витрати на їх отримання. Усі витрати учасника, пов’язані з підготовкою та подачею тендерної пропозиції не відшкодовуються Замовником (у тому числі і у разі відміни закупівлі чи визнання торгів такими, що не відбулися). Доставка документів, товару здійснюються за рахунок Постачальника, його транспортом чи транспортом перевізника за рахунок Постачальника.
Якщо учасник пропонує інший товар (аналог або еквівалент) ніж передбачений цією документацією, даний товар за своїми властивостями повинен повністю відповідати товару, що є предметом закупівлі за усіма показниками ( або бути кращим ( надати порівняльну таблицю у разі пропозиції еквіваленту)).
Учасник повинен надати у складі пропозиції відповідний лист-згоду щодо виконання даного технічного завдання та інші документи, які вважає за потрібне надати, які підтверджують відповідність пропозиції даному додатку.
В місцях де технічна специфікація містить посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва, вважати вираз “або еквівалент”.
В місцях де технічна специфікація містить посилання на стандартні характеристики, технічні регламенти та умови, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язані з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними, європейськими стандартами, іншими спільними технічними європейськими нормами, іншими технічними еталонними системами, визнаними європейськими органами зі стандартизації або національними стандартами, нормами та правилами, біля кожного такого посилання вважати вираз «або еквівалент». Таким чином вважається, що до кожного посилання додається вираз «або еквівалент».
Обґрунтування необхідності і посилання на конкретну торгову марку (виробника тощо) закупівлі даного виду товару: замовник здійснює закупівлю даного виду товару оскільки такий товар за своїми якісними та технічними характеристиками найбільше відповідатиме вимогам та потребам замовника. Товар необхідний для забезпечення нагальних потреб замовника у виконані покладених функцій тому, для дотримання принципів Закону, а саме: максимальної економії, ефективності та пропорційності, замовником було прийнято рішення провести закупівлю даного товару.
У разі якщо Товар (Обладнання) не відповідає технічним вимогам Замовника, Пропозиція відхиляється.
Всі документи, надані Учасником, повинні бути діючими на момент подання та оцінки пропозицій.
Опис предмета закупівлі
№ п/п | Назва обладнання | Технічні характеристики | Кількість, комплектів |
1. | Монітор, веб-камера, клавіатура, миша, ДБЖ | 1. Монітор 24″ Samsung S24С330 (LS24C330GAIXCI) FullHD IPS / 100Hz / 4 мс (GtG) / 8-Bit / sRGB 100% / AMD FreeSync / Adaptive-Sync
2. Веб-камера Logitech WebCam C270 (960-001063) 3. ДБЖ APC Easy UPS 650VA Schuko (BV650I-GR) 4. Клавіатура A4Tech KM-720-BLACK-US. 40291 5. Миша Logitech M190 Wireless Charcoal (910-005905) 6. Акустична система Genius SP-HF180 Wood (31730029400) Комплект включає: Монітор; Веб-камера; ДБЖ; Клавіатура; Миша. |
1 |
2. | Монітор, клавіатура, миша | 1. Монітор Acer 23.8” KA242YEBI (UM.QX2EE.E05) Black
2. Клавіатура А4Tech KR-85 Black 3. Миша А4Tech OP-330S USB Black Комплект включає: Монітор; Клавіатура; Миша. |
2 |
3. | Монітор, клавіатура, миша | 1. Монітор Acer 23.8” EK241Y (UM.QE1EE.E03) Black
2. Клавіатура А4Tech KR-85 Black 3. Миша А4Tech OP-330S USB Black Комплект включає: Монітор; Клавіатура; Миша. |
2 |
Розрахунок очікуваної вартості здійснювався методом порівняння ринкових цін, а саме: здійснено пошук, збір та аналіз інформації про ціну товару, що міститься у мережі Інтернет у відкритому доступі.
Із початку року 4143 громадяни Черкащини задекларували право на податкову знижку. Загальна сума до повернення з бюджету становить 20,3 млн грн. Про це зазначає очільник обласної податкової Володимир Жаврід.
За 10 місяців 2024 року платники податків Черкаської області спрямували до державного бюджету 858,4 млн грн військового збору. Такі дані наводять в управлінні оподаткування фізичних осіб ГУ ДПС у Черкаській області.
Податкова служба Черкащини висловлює щиру подяку всім платникам податків за їхній вагомий внесок у підтримку Збройних Сил України та зміцнення економічної стабільності країни.
Кожний платник, який увійшов до Переліку платників податків з високим рівнем добровільного дотримання податкового законодавства, отримає персонального комплаєнс-менеджера. Це – надійний помічник, який відповість на всі запитання щодо сплати податків, допоможе у прийнятті управлінських рішень та виключенні порушень податкового законодавства.
Значний внесок у збільшення податкових надходжень зробили юридичні особи, сплативши 191,1 млн грн. Фізичні особи також зробили вагомий внесок, сплативши до бюджету 71,6 млн грн.
Завдяки збільшенню податкових надходжень, місцеві бюджети отримають додаткові можливості для фінансування соціально-економічних проектів та інших важливих ініціатив.