Адреса: вул. Садовий проїзд, 8
Контактний телефон: 5-22-79
E-mail: economic@zolo.ck.ua

Начальник відділу
Остроглазова Вікторія Володимирівна

ostroglazova-250

  • Керівництво відділу
  • Графік роботи
  • Діяльність
  • Положення
  • Документи
  • Новини
  • Оголошення
  • Начальник – Остроглазова Вікторія Володимирівна

    Контактний телефон: /04737/ 5-23-94

    Графік прийому: щоденно, без окремо визначеного часу

    Головний спеціаліст – Буряк Олена Іванівна
    Головний спеціаліст – Шамчук Олександр Юрійович
    Головний спеціаліст – Капля Вікторія Олександрівна
    Головний спеціаліст – Минець Ірина Миколаївна
    Головний спеціаліст – Мірошниченко Вікторія Вікторівна
    Головний спеціаліст – Дзюбан Вадим Андрійович

    Звернутись онлайн:

  • Понеділок-четвер: з 8:00 до 17:15

    Обідня перерва: з 13:00 до 14:00
    Вихідні дні:  субота, неділя.

  • Основними завданнями  управління економіки є реалізація: державної політики економічного і соціального розвитку міста; державної регуляторної політики, державної політики по розвитку підприємництва, державної політики у сфері   розвитку економічної конкуренції та обмеження монополізму.

    Основними функціями закріпленими за управлінням є моніторинг стан і тенденції економічного і соціального розвитку  міста, участь у визначенні його пріоритетів, у проведенні структурних змін, розробка проектів соціально-економічного та культурного розвитку міста, проектів цільових програм з інших питань; подача їх на затвердження ради, організація їх виконання; надання раді звітів про хід і результати виконання цих програм.

  • 1.Загальні положення

    1.1. Управління економіки виконавчого комітет Золотоніської міської ради (далі – Управління) є структурним підрозділом виконавчого комітету Золотоніської міської ради, підзвітне і підконтроне раді, підпорядковане її виконавчому комітету, міському голові.

    1.2. В своїй роботі Управління економіки керується Конституцією України, законом України “Про місцеве самоврядування в Україні”, постановами Кабінету Міністрів України, іншими законодавчими актами України, рішеннями обласної ради, розпорядженнями голови обласної державної адміністрації, рішеннями міськради та виконавчого комітету, розпорядженнями міського голови, цим Положенням.

    Основні завдання  Управління :

    2.1.Реалізація державної політики економічного і соціального розвитку міста.

    2.2.Реалізація державної регуляторної політики, державної політики по розвитку підприємництва, державної політики у сфері   розвитку економічної конкуренції та обмеження монополізму.

    2.3.Формування і проведення державної регіональної політики.

    2.4.Проведення разом з іншими структурними підрозділами міської ради зовнішньоекономічної політики.

    2.5.Забезпечення в межах своїх повноважень захисту економічних прав і законних інтересів суб’єктів господарювання.

    2.6.Забезпечення реалізації державної політики у сфері закупівель товарів, робіт і послуг за рахунок державних коштів.

    2.7.Забезпечення реалізації державної політики у сфері економічної безпеки та детінізації економіки.

    2.8.Забезпечення реалізації державної цінової політики.

    2.9. Реалізація державної політики в галузі енергозбереження.

    2.10.Реалізації державної та регіональної політики у сфері земельних відносин.

    Функції Управління

    Управління відповідно до покладених на нього завдань:

    3.1. Аналізує стан і тенденції економічного і соціального розвитку  міста, бере участь у визначенні його пріоритетів, у проведенні структурних змін.

    3.2. Готує та розробляє проекти соціально-економічного та культурного розвитку міста, проекти цільових програм з інших питань; подає їх на затвердження ради, організовує їх виконання; подає раді звіти про хід і результати виконання цих програм.

    3.3. Забезпечує збалансований економічний  та соціальний розвиток міста, ефективне використання природних, трудових, фінансових ресурсів.

    3.4. Забезпечує складання балансів фінансових, трудових ресурсів, грошових доходів та видатків, необхідних для управління соціально-економічним та культурним розвитком міста.

    3.5. Здійснює подання до обласної ради необхідних показників та внесення пропозицій до проектів програми соціально-економічного розвитку області, а також до планів підприємств, установ та організацій комунальної та інших форм власності з питань, пов’язаних  із соціально-економічним та культурним розвитком міста.

    3.6. Бере участь разом з іншими структурними підрозділами міської ради у реалізації зовнішньоекономічної політики,  у розробленні пропозицій, щодо розвитку і поліпшення структури експорту та імпорту продукції.

    3.7. Забезпечує в межах своїх повноважень захист економічних прав і законних інтересів суб’єктів господарювання міста.

    3.8. Бере участь разом з іншими структурними підрозділами міської ради в організації участі  підприємств та організацій міста у виставково-ярмаркових заходах.

    3.9. Здійснює підготовку відповідних інформаційних матеріалів щодо економічного потенціалу міста.

    3.10. Розробляє пропозиції щодо закупівлі товарів, робіт і послуг для місцевих потреб за рахунок державних коштів, бере участь  у здійсненні заходів щодо координації цих закупівель , надає розпорядникам бюджетних коштів консультаційну та методичну  допомогу з питань здійснення закупівель.

    3.11. Проводить роботу по формуванню та впровадженню в місті економічно-обгрунтованих тарифів на побутові, комунальні, транспортні та інші послуги, здійснює в межах компетенції контроль за дотриманням цін та тарифів.

    3.12. Розробляє і організовує (спільно з іншими управліннями та відділами) реалізацію заходів по розвитку виробничої та соціальної інфраструктури, які здійснюються за кошти місцевого бюджету, проводить роботу по залученню на ці потреби коштів підприємств, установ та організацій незалежно від форм власності.

    3.13. Здійснює контроль за дотриманням зобов’язань щодо платежів до бюджетів усіх рівнів.

    3.14.  Здійснює контроль за забезпеченням соціально-культурних закладів, які належать до комунальної власності, а також населення твердим паливом, електроенергією, газом та іншими енергоносіями.

    3.15. Здійснює підготовку матеріалів для затвердження маршрутів і графіків руху місцевого пасажирського транспорту незалежно від форм власності.

    3.16. Здійснює розгляд і внесення до відповідних органів виконавчої влади пропозиції до планів і програм будівництва та реконструкції об’єктів на території міста.

    3.17. Організовує на всіх підприємствах, в установах і організаціях міста розробку заходів по енергозбереженню.

    3.18. Координує роботу пунктів по прийому лому чорних та кольорових металів.

    3.19. Забезпечує, з залученням економічних служб підприємств, установ та організацій міста, широке використання в господарській практиці прогресивних форм та методів економічного управління, аналізу та прогнозування, надає підприємствам, організаціям та установам методичну допомогу при  роботі в умовах ринкових відносин.

    3.20. Здійснює заходи по неухильному росту прибутку та інших техніко-економічних показників по всім підприємствам, організаціям та установам, незалежно від відомчої підлеглості і форм власності.

    3.21. Проводить разом з органами статистики економічний аналіз розвитку міста, а також аналіз собівартості побутових, комунальних, транспортних та інших послуг.

    3.22. В межах повноважень підтримує розвиток підприємництва в місті, надає консультаційну, інформаційну та іншу в межах чинного законодавства допомогу суб’єктам підприємницької діяльності. Організовує роботу комісії з питань розвитку підприємництва та координаційної ради.

    3.23. За результатами роботи комісії з питань розвитку підприємництва, погоджує режими роботи новостворених об’єктів торгівлі та сфери послуг на території міста.

    3.22. Сприяє організації роботи по виконанню доручень виборців.

    3.23. Підтримує ділові контакти з постійними депутатськими комісіями міської ради.

    3.24. Готує проекти рішень виконкому і міської ради з питань виробничо-економічної діяльності в місті, здійснює контроль за їх виконанням.

    3.25. Веде діловодство, пов’язане з діяльністю Управління .

    3.26. Приймає участь в розробці та проведенні земельних аукціонів.

    3.27. Вирішує інші питання, передбачені законодавчими актами України.

    Права Управління

     Управління має право:

    4.1.  Брати участь у розробці проекту бюджету міста та місцевих податків і зборів .

    4.2. Брати участь у роботі сесій Золотоніської міської ради, засідань її виконавчого комітету.

    4.3.Здійснювати за дорученням представництво виконавчого комітету Золотоніської міської ради та Золотоніської міської ради в судах та інших органах під час розгляду правових питань і спорів при виконанні повноважень, передбачених цим Положенням.

    4.4. Представляти в межах компетенції виконавчий комітет Золотоніської міської ради у відносинах з державними органами влади та іншими органами місцевого самоврядування, трудовими колективами, об’єднаннями громад, підприємствами, організаціями, установами, а також у міжнародних відносинах відповідно до законодавства.

    4.5. Одержувати від фізичних осіб – підприємців та юридичних осіб відомості та необхідні документи, що сприяють виконанню функцій Управління.

    4.6. Залучати в установленому порядку, в тому числі і на договірній основі, науково-дослідні, технологічні, проектно-дослідні, проектно-конструкторські та інші організації для розробки проектів комплексних планів і окремих господарських питань.

    4.7. Одержувати від державних органів необхідну нормативно-методичну та інструктивну документацію, контрольні цифри планів і державних замовлень та іншу інформацію з питань, що належать до компетенції Управління.

    4.8. Вивчати стан роботи промислових підприємств, інших установ та організацій міста з метою виконання повноважень Управління.

    4.9. Скликати в установленому порядку наради з питань, що належать до його компетенції.

    Структура та штати Управління

     5.1. Структура та штатна чисельність Управління затверджується в межах штатної чисельності виконавчого комітету Золотоніської міської ради.

    5.1. Управління очолює начальник, який призначається на посаду і звільняється з посади міським головою.

    5.2. Фінансування витрат на утримання Управління здійснюється за рахунок місцевого бюджету.

    Начальник Управління

    6.1. Здійснює керівництво діяльністю Управління, несе персональну відповідальність за виконання покладених на Управління завдань визначає  функції та ступінь відповідальності працівників управління.

    6.2. Видає в межах своєї компетенції розпорядження, організовує і контролює їх виконання.

    6.3. Затверджує функціональні обов’язки працівників.

    6.4. Готує пропозиції міському голові щодо призначення та звільнення з посад працівників Управління.

    Взаємовідносини з іншими структурними підрозділами

    7.1. Управління у процесі виконання покладених на нього завдань взаємодіє з структурними підрозділами Черкаської облдержадміністрації, іншими структурними підрозділами міської ради на основі законодавства України, регламенту роботи виконавчого комітету, рішень міської ради та функціональних обов’язків, а також з підприємствами, установами, організаціями та об’єднаннями громадян, розташованими на  території міста та за його межами.

    Прикінцеві положення

    8.1. Реорганізація  Управління є виключно компетенцією міської ради.

    8.2. У випадку зміни функцій, що виконуються Управлінням, у дане “Положення” в установленому порядку вносяться необхідні зміни.

    Завантажити оригінал:

  • Третій круглий стіл муніципальних партнерств з громадами Німеччини

    Головний спеціаліст управління економіки Вадим Дзюбан взяв участь  у Третьому круглому столі муніципальних партнерств з громадами Німеччини, який відбувся за фінансування Федерального міністерства економічної співпраці та розвитку, а також за сприяння товариства Engagement Global gGmbH, сервісної служби „Громади в Єдиному світі“ (SKEW) та Чернівецької міської ради 16 травня.  За підсумком участі в третьому круглому столі українських муніципальних партнерств з громадами Німеччини досягнуто […]

    Золотоніський маслоробний комбінат пройшов міжнародний сертифікаційний аудит

    15 травня ТДВ «Золотоніський маслоробний комбінат» отримав  Міжнародний сертифікат зі Швейцарії, що підтверджує високий рівень якості та безпечності продуктів, які випускає та реалізує  підприємство. «Food Safety System Certification 22000 є надійною схемою аудиту та сертифікації системи менеджменту безпеки харчових продуктів в харчовому ланцюзі постачань, яка заснована на стандартах ISO, визнаних на міжнародному рівні. Сертифікатом FSSC […]

    До уваги об’єктів господарювання

    В рамках реалізації Стратегії розвитку малого та середнього підприємництва Черкаської області на 2018 – 2020 роки обласною державною адміністрацією спільно з компанією Kasyanova EVENT 2 червня 2018 року в межах 3-го фестивалю тімбілдінгу „Summer Challenge 2018” організовується проведення економічного форуму OPEN BIZ. Мета – створити перший в Черкаській області майданчик для навчання та неформального спілкування бізнесу аби […]

    Тривають перевірки щодо безпечності реалізації харчових продуктів

    У кінці квітня розпочала свою роботу Постійно діюча комісія щодо безпечності реалізації та виробництва харчових продуктів у місті. Комісія перевіряє дотримання суб’єктами господарювання температурних режимів зберігання, продажу, завезення харчових продуктів, реєстрацію операторів, які займаються роздрібною торгівлею, перевезенням продуктів або приготуванням страв у м. Золотоноша. Роботу комісії регламентує Закон України “Про основні принципи та вимоги до […]