Державна податкова служба України, тримаючи вектор на поліпшення якості та умов надання послуг платникам, продовжує перетворення на цифровий сервісний орган. За рахунок оновлення і модернізації програмно-апаратного комплексу Контакт-центру ДПС запроваджено дистанційний запис для отримання послуг в Центрах обслуговування платників – електронну чергу.
Створена система керування чергами та потоками в Центрах обслуговування платників сприяє коректному розподілу осіб, які звертаються в ЦОП, та запобігає їх скупченню.
Платники податків мають можливість звернутись до Контакт-центру ДПС, щоб здійснити попередній запис до ЦОП, обрати необхідну адміністративну послугу з 19 можливих та визначити зручні дату і час візиту, не витрачаючи зайвого часу на очікування в черзі.
Головне управління ДПС у Черкаській області нагадує, що платники податків можуть спланувати та організувати свій візит до податкових органів Черкащини, зателефонувавши до Контакт-центру за номером 0 800 501 007.
Запрошуємо платників податків користуватися даним сервісом, адже це полегшить процес отримання потрібної послуги без тривалого очікування в черзі та поліпшить якість та умови надання послуг платникам.
При цьому запроваджено заходи для зворотного зв’язку з платниками після відвідування ними Центрів обслуговування платників (у тому числі, тих, які скористались інтерактивною чергою ДПС), зокрема, проводиться опитування клієнтів щодо якості наданої послуги електронної черги для подальшого врахування в роботі та покращення рівня обслуговування.
Станом на сьогодні програмні комплекси з управління чергою використовуються в 21 Центрі обслуговування платників Черкаської області.
Сервіс електронна черга створено задля комфорту платників податків!