
ДПС має багато каналів зв’язку, щоб кожен міг отримати консультацію або послугу – особисто, телефоном чи онлайн.
Центри обслуговування платників (ЦОП)
Потрібно прийти особисто?
На території Черкащини адміністративні та сервісні послуги надаються у 13 Центрах обслуговування платників. Із повним переліком центрів можна ознайомитись за покликанням: https://ck.tax.gov.ua/okremi-storinki/tsentri-obslugovuvannya-platnikiv-poda.
Не маєте часу стояти в черзі? Можете записатися до Електронної черги та відвідати податкову в обраний вами час. Запис доступний онлайн за покликанням: https://zir.tax.gov.ua/main/queue або за телефонами Контакт-центру ДПС.
Офіси податкових консультантів
У вересні Офіси податкових консультантів почали працювати у 20 регіонах України.
Тут бізнес, ФОП чи громадяни особисто можуть отримати фахову пораду, допомогу у податкових питаннях.
Офіс податкових консультантів у Черкасах надає консультації з таких питань:
- оподаткування фізичних та юридичних осіб;
- оподаткування ФОП;
- використання електронних сервісів та звітність;
- податковий аудит, перевірки та законодавство щодо РРО/ПРРО;
- зупинення реєстрації податкових накладних;
- контроль за обігом підакцизних товарів;
- питання погашення податкового боргу;
- надання кваліфікованих електронних довірчих послуг;
- податкові спори;
- трансфертне ціноутворення.
Офіс податкових консультантів знаходиться за адресою: м. Черкаси, вул. Хрещатик, 235, 1 поверх (адмінбудівля ГУ ДПС у Черкаській області).
Контактний телефон: (0472) 33-92-07.
Контакт-центр ДПС – гаряча лінія для всіх платників
Для швидких довідок та консультацій працює Контакт – центр ДПС:
Тут ви можете:
– отримати інформацію щодо застосування податкового законодавства;
– дізнатися, як користуватися електронними сервісами ДПС;
– записатися до Електронної черги для відвідування ЦОП;
– подати звернення або пропозиції.
Телефони:
0 500 501 007 (Vodafone)
0 770 501 007 (Київстар)
0 730 501 007 (Lifecell)
(вартість дзвінка згідно з тарифним планом абонента)
0 800 501 007 (безкоштовно зі стаціонарних телефонів, з мобільних телефонів – за тарифами операторів мобільного зв’язку).
Дзвінки приймаються щодня:
з 08:00 до 19:00, у п’ятницю – до 18:00 (крім суботи та неділі).
Якщо ви за межами України – можна звернутися зі стаціонарного або мобільного телефону за номерами:
+380 44 454 16 13,
+380 50 050 10 07,
+380 73 050 10 07,
+380 77 050 10 07.
Питання можна ставити не лише телефоном, але й через чат у Viber.
Контакт – центр: https://tax.gov.ua/others/kontakt-tsentr/
Комунікаційна податкова платформа
Це зручний механізм взаємодії між ДПС та бізнес-асоціаціями, громадськими організаціями, які представляють інтереси бізнесу.
Переваги комунікаційної платформи:
– можливість отримання професійних консультацій з питань оподаткування;
– розгляд індивідуальних ситуацій у контексті податкового законодавства;
Хочете скористатися ресурсом? Надішліть лист на електронну скриньку платформи Головного управління ДПС у Черкаській області ck.ikc@tax.gov.ua
«Гарячі лінії»
Оперативні консультації, роз’яснення законодавства, допомога в користуванні електронними сервісами та вирішення типових питань без необхідності особистого візиту.
У Головному управлінні ДПС у Черкаській області діють «гарячі лінії» за різними напрямами. Контакти доступні тут.
Онлайн-ресурси
Електронний кабінет
Онлайн-сервіс, який надає понад 130 електронних послуг. Сервіси Електронного кабінету доступні 24/7/365. Вхід до Електронного кабінету здійснюється за адресою: https://cabinet.tax.gov.ua/
Чат-бот «TAX control»
Це інструмент для виявлення порушень у сфері торгівлі, послуг чи громадського харчування.
Можна повідомити про:
– невидачу фіскального чека,
– торгівлю без ліцензії чи з порушенням реалізації підакцизної продукції,
– відмову прийняти картку,
– роботу без державної реєстрації,
– неоформлених працівників.
Віджет «ТAX Control» розміщено на вебпорталі ДПС у правому верхньому куті – https://control.tax.gov.ua/.
Загальнодоступний інформаційно-довідковий ресурс (ЗІР)
Зручний онлайн-ресурс, де розміщено готові відповіді на популярні запитання платників. Скористатися ним можна у будь-який час.
Ресурс доступний за посиланням – https://zir.tax.gov.ua/
Канали комунікації з ДПС – це:
– зручно та швидко: не обов’язково йти до податкової – багато питань вирішуються телефоном або онлайн;
– економія часу: онлайн-черга, Е-кабінет, гаряча лінія – мінімізують паперову тяганину;
– різні опції для різних потреб, інклюзивність та безбар’єрність: особистий візит без бар’єрів для людей з інвалідністю, консультація, підтримка ФОП, електронне подання звітності, звернення за кордоном.
Обирайте зручний формат та користуйтеся ресурсами ДПС!
