Сучасні електронні сервіси ДПС України забезпечують дистанційне спілкування з податковою службою, зокрема дають змогу здійснювати листування з контролюючими органами засобами електронного зв’язку в електронній формі. Про це говорить в.о. начальника ГУ ДПС у Черкаській області Тетяна Харьковська та зазначає: «Для листування з контролюючими органами через Електронний кабінет платнику податків необхідно подати Заяву про бажання отримувати документи через Е-кабінет».

Тетяна Харьковська пояснює, як це зробити.

Так, аби подати Заяву, платнику необхідно:

  1. Отримати кваліфікований електронний підпис.
  2. Зайти до приватної частини Електронного кабінету платника податків (cabinet.tax.gov.ua).
  3. У меню «Ведення звітності» натиснути кнопку «Створити», при цьому обрати період, у якому подається заява.
  4. Заповнити заяву, зазначити електронну адресу.
  5. Підписати заяву електронним підписом та відправити її.
  6. Перевірити отримання документу ДПС (надходження квитанції № 1 в розділі «Вхідні/Вихідні документи»). Наступна квитанція № 2 з позитивним результатом обробки вказує на прийняття заяви.

Заповнюючи, потрібно використовувати необхідні форми:

  • форма J1391602- для юридичних осіб;
  • форма F1391602- для фізичних осіб.

Довідково:

Листування контролюючих органів із платниками податків, які подали заяву про бажання отримувати документи через Електронний кабінет, здійснюється засобами електронного зв’язку в електронній формі з дотриманням вимог Законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги» шляхом надсилання документа в Електронний кабінет. На електронну адресу платника податків надходить повідомлення про вид документа, дату та час його надсилання в Електронний кабінет.

У нашому відео на Youtube-каналі “Допомога платнику” – покрокова інструкція.


Інші новини від Державної податкової служби