Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі

(відповідно до пункту 41 постанови КМУ від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами))

1. Найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань, його категоріяВиконавчий комітет Золотоніської міської ради; 19702, Україна, Черкаська обл., місто Золотоноша, вул. Садовий проїзд, будинок 8; код за ЄДРПОУ – 04060849; категорія замовника – юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади.

2. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): Сантехнічний модуль (ДК 021:2015:44210000-5: Конструкції та їх частини)

3. Ідентифікатор закупівлі:  UA-2024-11-29-007248-a

4. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі: 

Увесь запропонований товар повинен бути новим (не бути таким, що вживався чи експлуатувався), належної якості. Гарантійний лист довільної форми з підтвердженням того, що запропонований товар повинен бути новим (не бути таким, що вживався чи експлуатувався), якість товару повинна відповідати якості та загальним вимогам, які пред’являються до товару цього типу та який в подальшому не призведе до негативних наслідків для людей та довкілля під час його використання.

Строк поставки товару: до 27.12.2024. Кількість поставки: 1 штука. Місце поставки: 19702, Черкаська обл., м. Золотоноша. Поставка товару та розвантаження на території замовника здійснюється за рахунок учасника-переможця процедури закупівлі. Для підтвердження Учасник надає гарантійний лист довільної форми, у якому зобов’язується надати якісний товар вчасно, в повному обсязі за адресою замовника.

Учасник повинен гарантувати якість товару, який постачає, протягом гарантійного терміну згідно нормативно-технічної документації. Гарантійний лист Учасника у довільній формі щодо гарантійного терміну (строку) експлуатації товару, запропонованого Учасником до поставки, який повинен становити:

– на каркас не менше 10 років з моменту поставки товару;

– на обшивку, вікна, бойлери та інше не менше 2 років з моменту поставки товару.

Учасник надає гарантійний лист про те, якщо у разі поставки Товару неналежної якості, або виявленні недоліків поставленого Товару, Учасник зобов’язується за свій рахунок усунути недоліки або замінити Товар неналежної якості впродовж 10 днів. Видатки на доставку, пов’язані з усуванням недоліків або заміною неякісного Товару несе Постачальник.

Гарантійний лист  довільної форми, в якому учасник гарантує, що вартість тендерної пропозиції  та всі інші ціни повинні бути чітко визначені. Учасник несе відповідальність за одержання необхідних документів, сертифікатів, декларацій, тощо  для виконання умов за договором, інших документів, пов’язаних із поданням тендерної пропозиції, та самостійно несе всі витрати на їх отримання. Усі витрати учасника, пов’язані з підготовкою та подачею тендерної пропозиції не відшкодовуються Замовником (у тому числі і у разі відміни закупівлі чи визнання торгів такими, що не відбулися). Доставка документів, товару здійснюються за рахунок Постачальника, його транспортом чи транспортом перевізника за рахунок Постачальника.

Якщо учасник пропонує інший товар (аналог або еквівалент) ніж передбачений цією  документацією, даний товар за своїми властивостями повинен повністю відповідати товару, що є предметом закупівлі за усіма показниками (або бути  кращим ( надати порівняльну таблицю у разі пропозиції еквіваленту)).

Учасник повинен надати у складі пропозиції відповідний лист-згоду щодо виконання даного технічного завдання та інші документи, які вважає за потрібне надати, які підтверджують відповідність пропозиції даному додатку.

В місцях де технічна специфікація містить посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва, вважати вираз  “або еквівалент”.

В місцях де технічна специфікація містить посилання на стандартні характеристики, технічні регламенти та умови, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язані з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними, європейськими стандартами, іншими спільними технічними європейськими нормами, іншими технічними еталонними системами, визнаними європейськими органами зі стандартизації або національними стандартами, нормами та правилами, біля кожного такого посилання вважати вираз «або еквівалент». Таким чином вважається, що до кожного посилання додається вираз «або еквівалент».

Обґрунтування необхідності і посилання на конкретну торгову марку (виробника тощо) закупівлі даного виду товару: замовник здійснює закупівлю даного виду товару оскільки такий товар за своїми якісними та технічними характеристиками найбільше відповідатиме вимогам та потребам замовника для передачі товару кінцевому споживачу (запитувачу). Товар необхідний для забезпечення нагальних потреб Збройних Сил України на їх запит з подальшою передачею товару на облік запитувача. Тому, для дотримання принципів Закону, а саме: максимальної економії, ефективності та пропорційності, замовником було прийнято рішення провести закупівлю даного товару.

У разі якщо Товар (Обладнання) не відповідає технічним вимогам Замовника, Пропозиція відхиляється.

Всі документи, надані Учасником, повинні бути діючими на момент подання та оцінки пропозицій.

Технічні характеристики предмета закупівлі

Сантехнічний модуль “Душова” на 6 кабінок розмір 6 х 2,44 метра, зовнішній колір Хакі RAL 6020

1. Потужний металевий каркас (розрахований на багаторазове переміщення модуля у разі потреби). Каркас 2 рази ґрунтований акриловим ґрунтом + внизу каркаса встановлені “лижи” (салазки). Тобто душовий модуль може встановлюватися на будь-яку поверхню без попередньої підготовки (не треба бетонувати, робити фундамент і т.д.).

2. Утеплення стін, стелі 100мм, базальтова вата НТ «ІZOVAT».

3. Стіни, стеля ОСБ 15мм покриті спеціальною фарбою, яка є прогумованою водовідштовхувальною основою.

4. Підлога сендвіч: ОСБ 12мм + полістирол 50мм + ОСБ 12мм (вологостійка) + вінілова плитка на супер-клей (він же виконує роль гідроізоляції).

5. Електрика ВВГ НД (LS) п 3 х 2,5 – 0,66 ВВГ НД (LS) п 3 х 1,5 – 0,66 ПВС 3 х 4,0 у гофрі (провід мідь). Світильники вологозахищені, вимикачі та розетки також вологозахищені.

6. Вікна. Вікна (відкидні на провітрювання) 2 шт. + Москітні сітки.

7. Двері вхідні метал з врізним замком, утеплені, метал 2мм. Над входом великий навіс + освітлення (зовнішнє) 1 світильник.

8. Підключення електроживлення зовнішнє від міської мережі чи генератора.

9. Підключення зовнішньої води від свердловини, міської мережі або ємності з водою. Злив води також зовнішній.

10 Встановлено:

чотири бойлери (сухий тен 100 літрів кожен);
шість душових піддонів 90см х 90см АКРИЛ (з посиленим каркасом із профільної труби) розділені сантехнічними перегородками + штора з ПВХ;
шість душових зі змішувачами в комплекті;
мильниці – 6 шт.;
вішалка для одягу;
два обігрівачі Термія (230 V 50 Hz 1500-2000 W), достатньо для комфортної температури в душовій;
зроблено точка для підключення пральной машини (або пральні та сушильні)
електрорушниксушарка – 2 шт.;
витяжних електровентилятора – 2 шт.

Гарантія на каркас 10 років, на обшивку, вікна, бойлери та ін. – 2 роки.

5. Обґрунтування розміру бюджетного призначеннярозмір бюджетного призначення визначений відповідно до потреби військових формувань та рішення сесії Золотоніської міської ради Про внесення змін до рішення міської ради від 22.12.2023 № 38-15/VIІІ „Про бюджет Золотоніської міської територіальної громади на 2024 рік” від 24.09.2024
5110/VIII.

6. Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі:   

Розрахунок очікуваної вартості здійснювався методом порівняння ринкових цін, а саме: здійснено пошук, збір та аналіз інформації про ціну товару, що міститься у мережі Інтернет у відкритому доступі та цінових пропозицій потенційних учасників.

7. Процедура закупівлі: відкриті торги з особливостями.