Згідно із статистичними даними патрульної поліції, з січня по грудень 2019 року в Україні сталося 160 тисяч 675 дорожньо-транспортних пригод, що складає в середньому 440 за добу. У Європі ми б’ємо усі рекорди за кількістю смертей внаслідок ДТП. Найчастіше причиною аварій стає перевищення швидкості та погані дороги. Тож новий український уряд планує активно взятися за їхній ремонт. Про це пише zoloto.city
Сайт Державного агентства автомобільних доріг України повідомляє, що на відновлення шляхів у 2020 році уряд планує залучити 85 мільярдів гривень, що дозволить відремонтувати більше 6 тис. км доріг, з них 4 тис. км – загальнодержавного значення. Це – рекорд для сучасної України, тим паче мова йде не тільки про ремонти та будівництво, але і впровадження сучасних бізнес-процесів, ІТ-інструментів.
Рекордними стануть і видатки на ремонт та утримання доріг загального користування місцевого значення з бюджету Черкаської області. Ця сума складе майже 733,8 млн грн. Про це інформують «Вечірні Черкаси». Розпоряджатиметься «дорожними» грошима не департамент інфраструктури, розвитку та утримання мережі автомобільних доріг, а департамент містобудування, архітектури, будівництва та житлово-комунального господарства. За словами голови облдержадміністрації Романа Боднара, суть таких змін полягає в тому, аби зібрати під одним керівництвом усіх спеціалістів-будівельників. Функції замовника робіт і надалі виконуватиме Служба місцевих автомобільних доріг.
Як розповів «Златокраю» міський голова Віталій Войцехівський, у поточному році на Золотоніський район на ці потреби спрямовується найбільше коштів серед усіх адміністративних одиниць Черкащини. Доріг Золотоноші у цьому списку немає. Чому так? Про це ми запитали в очільника міста. – Коли в ОДА поцікавилися нашою думкою з цього приводу, ми погодилися з таким рішенням. Саме такий розподіл грошей зроблений з урахуванням того, що сільські дороги наразі перебувають у набагато гіршому стані, ніж міські, – пояснив Віталій Олександрович. – Винятком хіба що може бути Сміла, де більшість шляхів взагалі відсутні. Хоч дороги Золотоноші наразі і не ідеальні, але вважаємо за необхідне перший транш з обласного бюджету направити на магістралі, що сполучають Золотоношу із селами Золотоніського району: на вулицю Шевченка у Новій Дмитрівці та Кедина Гора – Золотоноша. У зв’язку з цим Золотоніщина отримає найбільше фінансування серед усіх адміністративних одиниць Черкащини.