12 березня у кабінеті міського голови Віталія Войцехівського зібралися керівники та представники промислових підприємств Золотоноші, щоби обговорити дві актуальні проблеми сьогодення.
Перша – відновлення залізничного сполучення на Золотоношу –II. Ця потреба викликана часом, її диктує подальший розвиток міста. Оскільки у 2018-у році всі зусилля в економічному аспекті спрямовуватимуться на створення індустріального парку, то однією з цих складових є створення вигідних під’їзних шляхів. Чи зацікавлені у реабілітації залізничного полотна керманичі підприємств міста? Адже постачання матеріалів залізничним транспортом – найдешевше.
Як підтверджують розрахунки, доставка сировини для заводу залізобетонних виробів із ст. Золотоноша-I рівноцінна як і від постачальника до самої до залізничної станції. Як з’ясувалося, колійне полотно на «другій Золотоноші» не використовується з 2008 року. У 2014-му керівництво Шевченківського вузла зв’язку розіслало міським підприємствам офіційне повідомлення про збитковість залізничної гілки. З того часу продукція ЛГЗ «Златогор» та сировина для ПП «Агроспецпроект» та «СільверФуду» відвантажується на станції Золотоноша-I із залученням автомобільного транспорту.
Вищезгадана інформація особливої зацікавленості у присутніх не викликала, однак кожен взяв її до уваги на перспективу. Було б доречним у цій ситуації дізнатися позицію і бачення начальника залізничної станції Нелі Трубецької, але керівниця на зібранні була відсутня.
Обговорення другої проблеми – запровадження митного поста у Золотоноші – проходило жвавіше, відчувалося, що її вирішення на руку багатьом. За словами Віталія Войцехівського, перевиконання надходжень від митних зборів йде на будівництво доріг у тому регіоні, де знаходиться пункт розмитнення. Тому міська рада зацікавлена у відновленні роботи митної точки.
Схвально до цієї звістки віднеслися голова правління маслоробного комбінату Владислав Кулініч, «ФЕС УКР» Сергій Четверов, ПІІ «Еконія» Ірина Варагаш, представник «Златогору» Олександр Теницький та виконавчий директор ПП «СільверФуду» Денис Улибишев. Як повідомив Владислав Кулініч, у 2010 році, коли митний пункт припинив своє існування у місті, керівництво промислового заводу-гіганта підготувало звернення проти цього, але тоді його ніхто не підтримав. Нині 700-800 тонн продукції маслокомбінату проходить через митницю. Для розмитнення сировини та матеріалів адміністрація місцевих підприємств залучає інспекторів Черкаської митниці, що складає щоразу значні матеріальні витрати. Керівник маслоробного комбінату запропонував прорахувати затрати кожного підприємства і недоотримання коштів митного податку до міського бюджету.
Присутні також висловили побажання, щоби при відкритті пункту працювали представники служб: фітосанітарної, ветеринарної, санітарної, радіологічного контролю та екології. Результат плідної зустрічі – підготовка пропозицій і побажань керівництвом промислових підприємств, що почали надходити до управління економіки вже наступного дня.