26 міських вулиць відчули косметичний ремонт у жовтні. У третю декаду місяця комунальні косметологи перевалували у села. Про це повідомляє видання Золотоноша.City.
Питання доцільності продовження заміни асфальтного покриття чи пов’язаних із цим ремонтних робіт під час війни, мабуть, неодноразово виникало у громадян. Щонайменше, час від часу такі гнівні дописи чи коментарі під дописами посадовців можна було знайти у мережі. І питання цілком доречне, а головне – логічне й правильне, адже тільки критика та пильний контроль є рушіями прогресу та слушних вчинків у зв’язці «влада-суспільство».
Як зазначав протягом кількох місяців у своїх заявах заступник міського голови Олександр Флоренко, у Золотоноші намагаються насамперед утримати та зберегти наявне, а вже за можливості розвинути окремі об’єкти, наскільки дозволяє бюджет воєнного часу. Цілком логічно, що все має свій «термін придатності», а таке поняття, як амортизація – нікуди із нашого лексикону не зникало.
Вулиці «зношуються», трафік – зокрема на головних із них – досить високий і щільний, а тому час від часу покриття потребує заміни або ж, принаймні, ремонту.
— Ями та тріщини на асфальті мають особливість збільшуватися, – коментував у вересні посадовець. – Особливо після осінніх та зимових опадів. Коли сьогодні ямковий ремонт умовної Шевченка коштує, скажімо, мільйон, то після зими, якщо зараз нічого не робити, ця сума буде у п’ять разів більша. А тому, суто по-господарськи, ми просто не маємо права не відремонтувати центральні вулиці населених пунктів громади до осінньо-зимового періоду… Тому, роботи з поточного утримання об’єктів інфраструктури ми як робили, так і будемо продовжувати робити.
Тож, розібравшись принаймні частково, чому, як і навіщо проводяться деякі роботи, ми можемо зрештою перейти до безпосередньо вже завершених процесів.
Так, за словами очільника управління житлово-комунального господарства Артема Харіна, переважна більшість запланованих на поточний час робіт – завершена і підрядники переходять на сільську місцевість.
У планах є ще кілька вулиць, але це – вже згодом.
Також завершуються деякі роботи на парній частині вулиці Шевченка, зокрема у межах проєкту з реконструкції колектора. Там вже готовий відчути на собі автомобільні шини первинний, вирівнювальний шар покриття, а тому на холодний період полосу законсервовують і вводять у експлуатацію, щоб полегшити життя водіям. Разом з тим, на протилежній частині (непарній) розпочато ямковий ремонт.
А тим часом – села. На нарадах комунальних служб тривалий час старости деяких сіл бідкалися за терміни та час, цікавлячись щоразу, як скоро до них на вулиці заїдуть підрядники. Як можемо згадати, перший місяць осені видався дощовим і через непогоду ці графіки збивалися. Але нарешті, старости дочекалися.
Як зазначив Артем Вікторович, братися прогнозувати терміни виконання, справа невдячна, адже все – насамперед – буде залежати від погодних умов. Але роботи розпочалися, тож неодмінно будуть завершені. Днем раніше чи днем пізніше – об’єктивно, це вже не так суттєво.