Більше року тривали перемовини з партнерами щодо постачання продукції Золотоніського лікеро-горілчаного заводу «Златогор» до Бразилії та Алжиру. Тривалий у часі договірний процес зумовлений важкою процедурою реєстрації імпортних алкогольних напоїв в обох країнах. Не дивлячись на складні пандемічні умови, що охопили весь світ, експортерам «Златогору» вдалося досягти успішного результату. Донедавна ринок збуту охоплював 40 країн. Про це повідомляє Золотоноша.сіті
Уже в грудні перші партії товару відправлять до Алжиру. Партнери пробували зразки продукції, і вони їм дуже сподобалися. Бразильський контракт – результат участі у міжнародній виставці.
– Як показує багаторічна практика, – розповіла Золотоноша.City директор з експорту лікеро-горілчаних виробів «Златогор» Ірина Звонарьова, – ми можемо конкурувати з іншими відомими торговими марками. Наша продукція стоїть на одній полиці з брендами, у розвиток яких протягом десятиріч виробники вкладали мільйони. Дякуючи високій якості продукції, постачати її можемо навіть в Америку.
На жаль, на новий, 2021 рік на столах бразилійців ще не буде золотоніської продукції, її просто не встигнуть доставити. Проте на карнавалі знайти український продукт буде цілком вірогідно.
У 2021 році виробники планують розширити ринок збуту і в Латинській Америці. Якщо зараз постачанням охоплено Панаму, Чилі і Бразилію, то в перспективі – Парагвай та Уругвай. На фінальній стадії – перемовини з партнерами з Китаю, Уганди, Зімбабве. Саме африканські споживачі віддають перевагу напою зі смаком шоколаду, ананасу чи вишні.