Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі (відповідно до пункту 41 постанови КМУ від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами))

  1. Найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань, його категорія: Виконавчий комітет Золотоніської міської ради; 19702, Україна, Черкаська обл., місто Золотоноша, вул. Садовий проїзд, будинок 8; код за ЄДРПОУ – 04060849; категорія замовника – юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади.

 

  1. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності):Квадрокоптери FPV (34710000-7 «Вертольоти, літаки, космічні та інші літальні апарати з двигуном)

 

  1. Ідентифікатор закупівлі:  UA-2024-07-26-003807-a

 

  1. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі: 

Вид квадрокоптера – FPV-дрон камікадзе система управління ELRS, робоче корисне навантаження 1,5 кг. Максимальна висота – 5000 м, час польоту – 15 хв, акумулятор у комплекті, ємкість акумулятора – 8000 мАг. Строк поставки товару: протягом 10 днів після підписання договору. Місце поставки: 19702, Черкаська обл., м. Золотоноша, вул. Садовий проїзд, 8. Обсяг постачання: 20 штук. Поставка здійснюється однією партією за рахунок учасника-переможця процедури закупівлі. Гарантійний термін товару має становити не менше ніж 12 місяця з моменту поставки товару. Увесь запропонований товар повинен бути новим (не бути таким, що вживався чи експлуатувався), належної якості. Товар повинен бути упакований відповідно до вимог нормативних документів таким чином, щоб виключити пошкодження чи знищення Товару. Товар повинен бути без зовнішніх пошкоджень, не брудний, не порушена оригінальна упаковка.   У разі поставки Товару неналежної якості, або виявленні недоліків поставленого Товару, Учасник зобов’язується за свій рахунок усунути недоліки або замінити Товар неналежної якості впродовж 10 днів. Видатки на доставку, пов’язані з усуванням недоліків або заміною неякісного Товару несе Постачальник. Вартість тендерної пропозиції  та всі інші ціни повинні бути чітко визначені. Учасник несе відповідальність за одержання необхідних документів, сертифікатів, декларацій, тощо  для виконання умов за договором, інших документів, пов’язаних із поданням тендерної пропозиції, та самостійно несе всі витрати на їх отримання. Усі витрати учасника, пов’язані з підготовкою та подачею тендерної пропозиції не відшкодовуються Замовником (у тому числі і у разі відміни закупівлі чи визнання торгів такими, що не відбулися).

 

  1. Обґрунтування розміру бюджетного призначення: розмір бюджетного призначення визначений відповідно до потреби військових формувань та рішення сесії Золотоніської міської ради „Про внесення змін до рішення міської ради від 22.12.2023 № 38-15/VIІІ „Про бюджет Золотоніської міської територіальної громади на 2024 рік” від 14.06.2024 № 46-9/VIII.

 

  1. Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі:   

Розрахунок очікуваної вартості здійснювався методом порівняння ринкових цін, а саме: здійснено пошук, збір та аналіз інформації про ціну товару, що міститься у мережі Інтернет у відкритому доступі.

 

  1. Процедура закупівлі: відкриті торги з особливостями.

Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі (відповідно до пункту 41 постанови КМУ від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами))

1. Найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань, його категорія: Виконавчий комітет Золотоніської міської ради; 19702, Україна, Черкаська обл., місто Золотоноша, вул. Садовий проїзд, будинок 8; код за ЄДРПОУ – 04060849; категорія замовника – юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади.

2.Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності):Портативні радіоелектронні засоби протидії безпілотним літальним апаратам (ДК 021:2015:35730000-0: Електронні бойові комплекси та засоби радіоелектронного захисту)

3.Ідентифікатор закупівлі:  UA-2024-07-24-010164-a

4.Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі: 

Місце поставки товару – 19702, Черкаська обл., м. Золотоноша, вул. Садовий проїзд, 8. Обсяг поставки – 1 комплект.

Товар (а також його складові) повинен бути новим, без технічних пошкоджень, технічно справним, що раніше не використовувався і готовим до експлуатації (надати у складі тендерної пропозиції гарантійний лист).

В складі пропозиції надається гарантійний лист щодо наявності в учасника товару у необхідній кількості та у повній комплектації відповідно до вимог тендерної документації

Постачальник повинен буде здійснити за власний рахунок транспортування запропонованого товару за адресою замовника. Постачання товару здійснюється до 07.09.2024 року (надати у складі пропозиції гарантійний лист).

При поставці товару повинна дотримуватися цілісність оригінальної упаковки з необхідними реквізитами виробника. Упаковка не повинна бути деформованою або пошкодженою. Товар повинен бути упакований таким чином, щоб уникнути його пошкодження та псування під час транспортування

Товар повинен супроводжуватися видатковою накладною та діючими документами, що підтверджують якість товару дійсні на території України. Якість товарів повинна відповідати вимогам, встановленим до нього загальнообов’язковими на території України нормами, правилами (ГОСТ, ДСТУ, ТУУ). Товар (упаковка) повинен містити маркування відповідно до стандартів виробника, яке надає змогу ідентифікувати Товар, його походження, дату виробництва.

Гарантійний термін: не менше 12 (дванадцяти) місяців з дати отримання товару Замовником та підписання видаткової накладної про що надається гарантійний лист.

Наявність сервісного центру для можливості сервісного обслуговування товару протягом дії гарантійного терміну. Надати гарантійний лист із зазначенням актуальної адреси місцезнаходження сервісного центру та номерів телефону.

В складі тендерної пропозиції учасник надається фото товару в повній комплектації з усіма додатковими комплектуючими.

Документи від виробника (паспорт товару, інструкція, посібник тощо), які повинні містити опис технічних характеристик товару.

Оригінал або копія технічних умов на обладнання.

Оригінал або копія сертифікату ISO 9001:2015 (менеджмент системи якості), діючий на момент подання тендерної пропозиції.

Учасник надає гарантійний лист про те, якщо у разі поставки Товару неналежної якості, або виявленні недоліків поставленого Товару, Учасник зобов’язується за свій рахунок усунути недоліки або замінити Товар неналежної якості впродовж 10 днів. Видатки на доставку, пов’язані з усуванням недоліків або заміною неякісного Товару несе Постачальник.

Якщо учасник пропонує інший товар (аналог або еквівалент) ніж передбачений цією  документацією, даний товар за своїми властивостями повинен повністю відповідати товару, що є предметом закупівлі за усіма показниками (або бути  кращим ( надати порівняльну таблицю у разі пропозиції еквіваленту)).

Учасник повинен надати у складі пропозиції відповідний лист-згоду щодо виконання даного технічного завдання та інші документи, які вважає за потрібне надати, які підтверджують відповідність пропозиції даному додатку.

В місцях де технічна специфікація містить посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва, вважати вираз  “або еквівалент”.

В місцях де технічна специфікація містить посилання на стандартні характеристики, технічні регламенти та умови, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язані з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними, європейськими стандартами, іншими спільними технічними європейськими нормами, іншими технічними еталонними системами, визнаними європейськими органами зі стандартизації або національними стандартами, нормами та правилами, біля кожного такого посилання вважати вираз «або еквівалент». Таким чином вважається, що до кожного посилання додається вираз «або еквівалент».

Обґрунтування необхідності і посилання на конкретну торгову марку (виробника тощо) закупівлі даного виду товару: замовник здійснює закупівлю даного виду товару оскільки такий товар за своїми якісними та технічними характеристиками найбільше відповідатиме вимогам та потребам замовника для передачі товару кінцевому споживачу (запитувачу). Товар необхідний для забезпечення нагальних потреб Збройних Сил України на їх запит з подальшою передачею товару на облік запитувача. Тому, для дотримання принципів Закону, а саме: максимальної економії, ефективності та пропорційності, замовником було прийнято рішення провести закупівлю даного товару.

У разі якщо Товар (Обладнання) не відповідає технічним вимогам Замовника, Пропозиція відхиляється.

Всі документи, надані Учасником, повинні бути діючими на момент подання та оцінки пропозицій.

Технічні характеристики предмета закупівлі

Портативний радіоелектронний засіб протидії безпілотним літальним апаратам КВЕРТУС AD COUNTER FPV F3 M30 (або еквівалент) – 1 комплект
Джерело живлення 220 В, 50 Гц
Споживана потужність не більше 1500 Вт.
Загальна вихідна потужність 180 Вт
Радіус дії від 150 м
Час безперервної роботи до 12 год з одногодинною перервою
Вага комплекту до 70  кг.
Охолодження вбудовані вентилятори з низьким рівнем шуму
Антени всеспрямовані штирьові
Час робочої готовності не більше 30 с
Діапазони блокування частот
Дистанційне радіоуправління 700-850 МГц, 30 Вт
Дистанційне радіоуправління 700-850 МГц, 30 Вт
Дистанційне радіоуправління 850-940 МГц, 30 Вт
Дистанційне радіоуправління 850-940 МГц, 30 Вт
Дистанційне радіоуправління 940-1050 МГц, 30 Вт
Дистанційне радіоуправління 940-1050 МГц, 30 Вт
Комплектність однієї одиниці товару
КВЕРТУС AD COUNTER FPV F3 M30 1 шт
Генераторний блок 1 шт
Антена ACFPV (всеспрямованої дії, штирьова) 6 шт
Антений блок зі спрямованими антенами 1 шт
Пульт дистанційного керування 1 шт
Штатив 1 шт
Транспортний кейс 1 шт
Паспорт/посібник з експлуатації 1 шт
Паспорт виробу 1 шт

5.Обґрунтування розміру бюджетного призначення: розмір бюджетного призначення визначений відповідно до потреби військових формувань та рішення сесії Золотоніської міської ради „Про внесення змін до рішення міської ради від 22.12.2023 № 38-15/VIІІ „Про бюджет Золотоніської міської територіальної громади на 2024 рік” від 17.05.2024 № 45-14/VIII.

6.Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі:   

Розрахунок очікуваної вартості здійснювався методом порівняння ринкових цін, а саме: здійснено пошук, збір та аналіз інформації про ціну товару, що міститься у мережі Інтернет у відкритому доступі.

7.Процедура закупівлі: відкриті торги з особливостями.

Щодо податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки (роз’яснення, приклади)

Територіальними органами ДПС (станом на 01.07.2024) сформовано понад 3,2 млн податкових повідомлень-рішень по податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, на суму 6,6 млрд гривень.

За результатами проведеної роботи станом на 01.07.2024 до місцевих бюджетів надійшло 1,6 млрд грн податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки.

Платниками податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, є фізичні та юридичні особи, в тому числі нерезиденти, які є власниками об’єктів житлової та нежитлової нерухомості.

За об’єкти житлової нерухомості податок для фізичних осіб розраховується за площу, що перевищує для квартир  –  60 кв. метрів, житлових будинків – 120 кв. метрів, різних типів житлової нерухомості, в тому числі їх часток, – 180 кв. метрів.

Базою оподаткування є загальна площа об’єкта житлової та нежитлової нерухомості, в тому числі його часток.

Ставки податку для об’єктів житлової та/або нежитлової нерухомості, що перебувають у власності фізичних та юридичних осіб, встановлюються за рішенням сільської, селищної, міської ради залежно від місця розташування (зональності) та типів таких об’єктів нерухомості у розмірі, що не перевищує 1,5 відсотка розміру мінімальної заробітної плати, встановленої законом на 1 січня звітного (податкового) року, за 1 кв. метр бази оподаткування.

Оскільки у 2024 році податок нараховується за звітний 2023 рік, то ставка податку розраховується виходячи із мінімальної заробітної плати, встановленої на 01.01.2023, яка складала 6 700 гривень (таким чином, максимальна ставка за  кв. метр не може перевищувати 100,5 грн (6 700 * 1,5  відс.).

Так, наприклад, у фізичної особи у 2023 році перебувала у власності квартира загальною площею 65 кв. метрів. Сума податку розраховується шляхом зменшення загальної площі квартири на 60 кв. метрів та множенням на ставку податку, яка складає 1,5 відсотка розміру мінімальної заробітної плати   (100,5 грн за кв. метр).

Розрахунок суми податку:

(65-60) * 100,5 = 502,5 гривні.

Довідково. За наявності у власності платника податку об’єкта (об’єктів) житлової нерухомості, у тому числі його частки, загальна площа якого перевищує 300 квадратних метрів (для квартири) та/або 500 квадратних метрів (для будинку), сума податку збільшується на 25000 гривень на рік за кожен такий об’єкт житлової нерухомості (його частку).

 

Податкові повідомлення-рішення про сплату сум податку, обчисленого згідно з нормами Податкового кодексу України, та відповідні платіжні реквізити, зокрема, органів місцевого самоврядування за місцезнаходженням кожного з об’єктів житлової та/або нежитлової нерухомості, надсилаються платнику податку до 1 липня року, що настає за базовим податковим (звітним) періодом (роком).

Податкове зобов’язання з податку сплачується фізичними особами протягом 60 днів з дня вручення податкового повідомлення-рішення.

Також платники податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, мають право звернутися з письмовою заявою до контролюючого органу за своєю податковою адресою для проведення звірки даних щодо:

– об’єктів житлової та/або нежитлової нерухомості, в тому числі їх часток, що перебувають у власності платника податку;

– розміру загальної площі об’єктів житлової та/або нежитлової нерухомості, що перебувають у власності платника податку;

– права на користування пільгою зі сплати податку;

– розміру ставки податку;

– нарахованої суми податку.

У разі виявлення розбіжностей між даними контролюючих органів і даними, підтвердженими платником податку на підставі оригіналів відповідних документів, зокрема, документів на право власності, контролюючий орган за своєю податковою адресою платника податку проводить перерахунок суми податку і надсилає (вручає) йому нове податкове повідомлення-рішення. Попереднє податкове повідомлення-рішення вважається скасованим (відкликаним).

Військовий збір: від платників Черкащини до державного бюджету надійшло 470,3 млн грн

До державного бюджету за перше півріччя 2024 року від платників Черкащини надійшло 470,3 млн грн військового збору. За словами очільника Головного управління ДПС у Черкаській області Володимира Жавріда, надходження за пів року на обороноздатність країни перевищили показники аналогічного періоду минулого року на 21 млн грн. А це, зокрема, є свідченням відповідальної позиції роботодавців, які в межах легалізації зайнятості офіційно виплачують зарплатню найманим працівникам.

Володимир Жаврід висловлює вдячність бізнесу, який попри складні умови, працює, наповнюючи бюджети, а також у цілому кожному платнику – за сплату податків: «Маємо пам’ятати, що відповідально та своєчасно сплачуючи податки, ми підтримуємо обороноздатність нашої країни та її економічну стабільність. Таким чином кожен із нас закладає фундамент для майбутньої перемоги».

Спілкуйтесь з податковою без зусиль: звертайтесь на комунікаційну податкову платформу!

У Головному управлінні ДПС у Черкаській області працює формат співпраці з бізнесом – Комунікаційна податкова платформа!

Податкова служба розширила можливості для комунікацій з громадськістю і бізнес-спільнотою, аби кожен знайшов оптимальний для себе формат діалогу з податківцями.
Наша платформа – це відкритий майданчик для спілкування з лідерами думок, представниками асоціацій, професійних об’єднань, які захищають інтереси платників податків. Також ми запрошуємо до участі в роботі платформи народних обранців та членів консультативно-дорадчих й інших допоміжних органів, які представляють позицію громад та мають вплив на впровадження змін до податкового законодавства.

Пропонуємо до обговорення низку актуальних на сьогодні тем, а саме: сплата мінімального податкового зобов’язання, оподаткування благодійної допомоги, функціонування мобільного застосунку «Моя податкова», нарахування податкової знижки та ін.

 

Як працює Комунікаційна податкова платформа?

Для оперативного зв’язку з учасниками платформи створено в Головному управлінні ДПС у Черкаській області окрему електронну скриньку: ck.ikc@tax.gov.ua.

Отже, якщо ви – уповноважений представник громадського, бізнес-об’єднання або громади, депутат або член консультативно-дорадчого органу, надішліть на цю електронну скриньку свій запит або звернення, в яких необхідно викласти зміст питання, що потребує вирішення. Після отримання листа з вами оперативно зв’яжеться координатор платформи для визначення формату відповіді та дати проведення зустрічі з відповідальними особами профільних структурних підрозділів Головного управління ДПС у Черкаській області.

Тож, долучайтеся до комунікаційної податкової платформи та отримайте необхідну інформаційну підтримку.

Разом до Перемоги!

Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі (відповідно до пункту 41 постанови КМУ від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами))

  1. Найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань, його категорія: Виконавчий комітет Золотоніської міської ради; 19702, Україна, Черкаська обл., місто Золотоноша, вул. Садовий проїзд, будинок 8; код за ЄДРПОУ – 04060849; категорія замовника – юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади.

 

  1. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності):Дизельне паливо, в талонах (09130000-9 «Нафта і дистиляти»)

       3.Ідентифікатор закупівлі:  UA-2024-07-23-005413-a

       4.Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі: 

1.АЗС повинна бути розташована виключно на території міста Золотоноша. На підтвердження учасником надається довідка з переліком автозаправних станцій, на яких здійснюється відпуск товару (зазначається адреса розташування діючої АЗС на території м. Золотоноша із вказанням актуальних номерів телефону на даній АЗС).

2.Обсяг постачання: 3682 л.

3. Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля.

4. Умови та строки:

4.1.   Поставка з моменту підписання договору до 31.12.2024 р.

4.2. Розрахунки за Товар проводяться Замовником шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Постачальника на умовах відстрочки платежу до 30 (тридцяти) банківських днів з моменту відпуску (поставки)  Товару.

453  Гарантії якості                                                                                                       

4.Учасник повинен надати сертифікат якості дизпалива та гарантувати строк дії бланків дозволів не менше одного року.

6. Вимоги до предмета закупівлі:

6.1. Дизельне паливо повинно відпускатись на підставі пред’явлення скретч-карток/ талонів/ паливних карток на власних або орендованих АЗС учасника процедури закупівлі, або на АЗС партнерів учасника процедури закупівлі, тощо, розташованих на території м. Золотоноша. Поставка та передача у власність замовника товару здійснюється за скретч-картками/талонами/паливними картками.

6.2. Термін дії скретч-карток/талонів/паливних карток повинен бути не менше ніж 12 місяців від дати отримання, з обов’язковим продовженням на 1 рік у разі не використання скретч-карток/талонів (надати відповідний гарантійний лист про продовження строку дії скретч-карток/ талонів/ паливних карток)

6.3. Зберігання товару, що передано Замовнику по придбаним скретч-карток/ талонів/паливних карток має бути підтверджений Договорами поставки та  зберігання товару між учасником та  запропонованими АЗС учасника до повного її використання.

        5.Обґрунтування розміру бюджетного призначення: розмір бюджетного призначення визначений відповідно до потреби Золотоніського РТЦК та рішення сесії Золотоніської міської ради „Про внесення змін до рішення міської ради від 22.12.2023 № 38-15/VIІІ „Про бюджет Золотоніської міської територіальної громади на 2024 рік” від 14.06.2024 № 46-9/VIII.

        6.Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі:   

Відповідно до даних інформаційно аналітичного видання «МІНФІН» (https://index.minfin.com.ua/ua/markets/fuel/reg/cherkasskaya/) по Черкаській області становить станом на 19.07.2024.

        7. Процедура закупівлі: відкриті торги з особливостями.

Платникам податків Черкащини за пів року відшкодували більше 700 млн грн податку на додану вартість

У січні-червні 2024 року платники Черкаської області отримали бюджетне відшкодування податку на додану вартість (ПДВ) в сумі 701,2 млн грн. У цілому протягом першого півріччя платники Черкаської області заявили до відшкодування ПДВ на розрахункові рахунки 794,9 млн грн.

Довідково:

Право на бюджетне відшкодування мають усі платники податку на додану вартість незалежно від терміну реєстрації, у яких є правомірне сформоване від’ємне значення між сумою податкового зобов’язання та сумою податкового кредиту з урахуванням норм пункту 200.4 статті 200 Податкового кодексу України (зі змінами та доповненнями) від 02.12.2010 №2755-VІ.

За пів року – 113,8 млн грн сплаченого платниками Черкащини акцизного податку

За період січня-червня нинішнього року платники податків Черкаського регіону сплатили 113,8 млн грн акцизного податку. Про це повідомляє в.о. начальника Головного управління ДПС у Черкаській області Володимир Жаврід. Він роз’яснює в розрізі надходжень.

Так, за словами керівника Головного управління, державний бюджет поповнився на 13,6 млн грн сплаченого акцизного податку з вироблених в Україні підакцизних товарів. Стосовно ж сплати акцизного податку із ввезених в Україну підакцизних товарів, то такі надходження сягають 5,5 млн грн.

«Завдяки акцизному податку поповнились і місцеві бюджети. До них упродовж першого півріччя надійшло 94,7 млн грн», – зауважив Володимир Жаврід. Він також нагадав, що на початок липня в Черкаській області зареєстровано 2 637 платників акцизного податку, поміж яких: виробники алкогольних напоїв, платники акцизного податку з пального, платники з електричної енергії та з роздрібної торгівлі підакцизних товарів.

Опитування мешканців громади

Опитування має анонімний характер і отримані дані будуть використані з метою оцінювання окремих аспектів розвитку громад та формулювання відповідних практичних рекомендацій. Сподіваємося на якомога більш точне і адекватне означення існуючих просторових проблем чи переваг сьогоднішньої ситуації у громаді.

Зміни термінів проведення документальних перевірок згідно з Податковим кодексом

Із 1 липня 2024 року терміни проведення перевірок з питань достовірності нарахування сум бюджетного відшкодування ПДВ скорочуються з 60 календарних днів до 40 календарних днів.

Збір ПДВ до державного бюджету – 371,3 млн грн

За підсумками роботи в червні 2024 року збір ПДВ до державного бюджету становить 371,3 млн грн, доведені показники доходів забезпечено на 109,9 %, додатково надійшло 33,4 млн грн.

За результатами декларування за травень 2024 року, задекларовано позитивне значення до сплати податку на додану вартість у сумі 368 млн грн.

«Е-повернення» – сервіс для спрощення процедури повернення помилково та/або надміру сплачених платежів

Головне управління ДПС у Черкаській області повідомляє, що для спрощення процедури повернення помилково та/або надміру сплачених платежів діє сервіс «Е-повернення».

Платники податків мають змогу в режимі 24/7, дистанційно подати заяву на повернення/перекидку коштів через Електронний кабінет в «три кліки».

Черкащина: сума задекларованого громадянами доходу перевищує 3,6 млрд грн

За словами в.о. начальника Головного управління ДПС у Черкаській області Володимира Жавріда, на 1 липня нинішнього року до ГУ ДПС у Черкаській області громадянами подано понад 8,6 тисяч декларацій про майновий стан і доходи за 2023 рік. Загальна сума задекларованого доходу перевищує 3 640,0 млн грн.

Кроки для отримання Витягу щодо стану розрахунків, у розрізі податків, зборів, платежів, а також єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування

Головне управління ДПС у Черкаській області звертає увагу платників, що в Електронному кабінеті платника доступне отримання Витягу щодо стану розрахунків, в розрізі податків, зборів, платежів, а також єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування, починаючи з 2013 року та кожний рік окремо.

48-ма сесія міської ради

19 липня 2024 року о 10-й годині у залі засідань міськвиконкому відбудеться позачергова 48 сесія міської ради VІІІ скликання з переліком питань: про внесення змін до бюджету міської територіальної громади на 2024 рік, вирішення питань земельних відносин.

Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі – Капітальний ремонт частини приміщення

Капітальний ремонт частини приміщення з облаштуванням кімнат перебування для надання послуг в Золотоніському центрі надання соціальних послуг за адресою: м.Золотоноша,вул. Благовіщенська будинок 87

Етична поведінка держслужбовця

Від ціннісних основ державно-управлінської діяльності, етичної обґрунтованості управлінських рішень, моральних якостей державних службовців, рівня їх етичної культури залежить ступінь довіри до владних структур. Етика держслужбовця має вагому антикорупційну спрямованість.

Одним із головних факторів суспільного розвитку є довіра громадян до влади, спроможність державних службовців ефективно та етично виконувати свої посадові обов’язки.

Спілкуйтесь з податковою без зусиль: звертайтесь на комунікаційну податкову платформу!

Податкова служба розширила можливості для комунікацій з громадськістю і бізнес-спільнотою, аби кожен знайшов оптимальний для себе формат діалогу з податківцями.
Наша платформа – це відкритий майданчик для спілкування з лідерами думок, представниками асоціацій, професійних об’єднань, які захищають інтереси платників податків.

Хто є платниками податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки?

Платниками є фізичні та юридичні особи, у тому числі нерезиденти, які є власниками житлової та/або нежитлової нерухомості.

Відповідно до п.п. 266.1.1 п. 266.1 ст. 266 Податкового кодексу України платниками податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, є фізичні та юридичні особи, в тому числі нерезиденти, які є власниками житлової та/або нежитлової нерухомості.

Розрахуйте податок на нерухоме майно та землю онлайн: калькулятор ДПС

На сайті ДПС можна розрахувати суми  податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки та плати за землю з фізичних осіб за допомогою двох спеціальних калькуляторів.

Калькулятори знаходяться у розділі «Калькулятор для обчислення сум податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки та плати за землю з фізичних осіб»

comments powered by HyperComments