Ірина Варагаш, президент компанії Econia Ukraine, засновниця торгових марок «Малятко» і «Аквуля», мама двох дітей, отримала чергову нагороду. За версією журналу “Единственная” Ірину Юріївну нагороджено відзнакою “Жінка України 2019”.
Довідково.
Компанія «Еконія» створена в 2007 році на базі реорганізації відомої компанії «Аква-Еко» – лідера у виробництві мінеральної і питної води.
Місія компанії – бути безперечним лідером на ринку, відкривати нові ніші, насичуючи їх інноваційними, екологічними, спеціальними продуктами та нести найцінніше – турботу про здоров’я з перших днів життя.
Цінності компанії залишаються незмінними з першого дня її заснування: це якість, унікальність, функціональність, адекватна ціна і довіра для споживачів; стабільність, відповідальність, цілеспрямованість, професіоналізм і розвиток для персоналу; системність, партнерство, розвиток і надійність для партнерів.
Продукція компанії «Еконія» розливається на потужному виробничому комплексі в місті Золотоноша. Цей регіон обрано, тому що має вагомі переваги: по-перше, наявність джерела з унікальним хімічним складом необхідним для виробництва дитячої води, по-друге, безпечна екологія Черкаської області ідеальна для виробництва дитячих продуктів, по-третє, вигідне географічне розташування забезпечує лояльну поставку продукції у всі регіони України та знижує витрати, що дозволяє витримувати конкурентну ціну на продукцію.
Сьогодні завод по виробництву мінеральної води та дитячого харчування – візитна картка Черкаської області, гармонійний, ефективний симбіоз високотехнологічного, сертифікованого обладнання, повної автоматизації процесу, ультрасучасних інновацій і продукції світової якості.
Висококваліфікований персонал заводу дбає про бездоганну якість продукції, здійснює постійний контроль на всіх етапах технологічного процесу та активно впроваджує сучасну систему організації виробництва ISO 22000 (система HACCP).
Високопрофесійна торгова команда «Еконія» забезпечує успішне та ефективне просування брендів компанії на український, а у ближчому майбутньому і на міжнародний ринок. Завдяки її праці кожна людина у будь-якій точці країни може завжди оцінити абсолютні переваги продукції компанії «Еконія».
На даний час виробничий портфель торгових марок компанії складається з 5 брендів питної води: «Малятко», «Аквуля», «Teen Team», «Чайкава», «Чистий ключ»