Уже два місяці, як у Золотоніському центрі сімейної медицини працює кол-центр. А ще – відкрита можливість записуватись на прийом через додаток Helsi. Кількість наших відвідувачів на прийомі, підсвічених синім кольором, а це саме ті, що самостійно записуються – щодня збільшується. І нас радує. Тому, сьогодні хочемо поділитись можливостями цього застосунку.
Отже, Helsi – це обрана нашим закладом медична інформаційна система (МІС). По простому – “електронна картка”. Саме до неї ми вносимо усю інформацію по прийомах, щепленнях, обстеженнях і т.д.
Її перевагами:
- спеціалізація на первинній медицині;
- чудова статистична звітність;
- постійне оновлення, відповідно до задач, які ставляться перед медичною галуззю.
Наприклад, півроку моїх молитов не минули дарма, і в Helsi.pro для медичних працівників з’явилась можливість автоматично рахувати індекс маси тіла, просто ввівши масу та зріст. Це я вважаю проривом у діджиталізації України.
Але розповісти хочу про чудовий застосунок для мобільного телефону саме для пацієнта.
Щоб встановити його, необхідно знайти на Playmarket і знайти ярличок, такий як на фото:
Після того, як Ви його встановите і зайдете туди, у Вас з’явиться можливість:
- Записуватись самостійно на прийом у зручний для Вас час (корисно для інтровертів)
- Переглядати записи Вашої медичної карти (у друкованому варіанті це зручніше, ніж розшифровувати ієрогліфи)
- Дізнатись, хто Ваш сімейний лікар/лікарка і де він приймає.
- Бачити усі свої активні направлення та рецепти.
Та чи не найголовніша перевага цього застосунку – це можливість лишати відгуки про прийом!
Ми в нашому закладі вже двічі проводили опитування пацієнтів, щодо якості надання послуг та пропозицій по покращенню. А тепер, з’явилась можливість робити це безперервно. Після прийому, у Вас є можливість оцінити роботу лікаря, а також написати відгук із побажаннями та пропозиціями. Тому маємо прохання до наших клієнтів користуватись цим сервісом, адже Ваш зворотній зв’язок – важливий і цінний для нас.
Окрім того, маємо рекомендацію: коли записуєтеся на прийом самостійно, вказуйте в полі “коментар” причину звернення. Це річ обов’язково, однак якщо Ви це зробите, то у лікаря буде можливість підготуватись до Вашого прийому, наприклад поновивши знання протоколу чи навіть вирішити Ваш запит дистанційно, тим самим заощадивши Ваш час.
Ось така інформаційна “п’ятихвилинка” для Вас. Встановлюйте собі цей додаток. Бережіть свій час та час наших працівників. Та діліться з нами своїми відгуками. Це робитиме наш заклад ще кращим!
Олександр Прокопчук, лікар загальної практики – сімейний лікар,
директор КП “Центр первинної медико-санітарної допомоги (сімейної медицини)”