Директор Золотоніської спеціалізованої школи №2
інформаційних технологій Елена Вертипорох розповіла про взаємозв’язок учасників освітнього процесу під час дистанційного навчання.
- Як працюють педагоги під час дистанційного навчання?
– Під час організації дистанційного навчання перед вчителями школи стояла низка завдань. Вчителі разом із учнями створили акаунти Google. Таким чином відбувся обмін електронними скриньками для кращої комунікації між усіма учасниками навчання.
Були створені для спілкування групи для вчителів і учнів у соціальних мережах (“Фейсбук”, “Вайбер”, “Телеграм”). Учні і вчителі спільно проходили навчання на онлайн платформах: Скайп та ZOOM. Був розроблений зручний розклад занять, з урахуванням матеріально-технічного забезпечення та умов карантину.
Разом з освоєнням навчального матеріалу діти активно були залучені до різних спортивно-виховних заходів (руханки, челленджі, проєкти).
- Які методи й прийоми використовують вчителі та якими комунікаційними засобами користуються?
– Основний метод, який вчителі використовують під час своїх занять, – це метод змішаного навчання. Уроки проходять у формі лекцій, бесід, квестів, огляду відео та презентацій, самостійної роботи, проєктної діяльності та тренінгів.
Не забуваємо про організацію групової, індивідуальної роботи та активне спілкування у соціальних мережах.
За допомогою програм Скайп та Zoom проходить Online спілкування з учнями. До нього активно залучаємо і батьків.
Проводимо вчительські Online зустрічі, де обговорюємо проблеми та перспективи нашої роботи.
- Розкажіть про оригінальні заняття, що проводять педагогічні працівники?
– Вчителі організовують веб-квести, Online подорожі музеями світу, комікс-уроки, художні майстерні (кулінарія, мистецтво, проєкт «Мій власний стиль», «Правила етикету»), уроки віртуальної реальності, руханки, проєкт «Успіх моєї родини», проєкт «Весна у творах відомих художників» та багато цікавих соціальних челленджів.
- Як здійснюється контроль знань учнів?
– Контроль знань учнів здійснюється за рахунок тестів та участі у проєктній діяльності.
Тести вчителі розробляють на онлайн платформах: Google classroom, classtime, На урок, та інші.
- Як під час карантину працює шкільний психолог, чи має комунікацію з учасниками освітнього процесу?
– Започаткована рубрика психолога на сайті школи та на шкільній сторінці у “фейсбуці”.
Розроблені онлайн години спілкування психолога, створені закриті групи класів у фейсбуці, де розміщується корисна і практична інформація.
- Чи є зворотна реакція від батьків і учнів щодо організації дистанційного навчання?
– Активне Online спілкування з батьками та дітьми здійснюється через соціальні мережі, телефонні дзвінки.
Ми також вирішили інформувати аудиторію про враження учнів і батьків від навчання онлайн. Їхні відгуки розміщено на шкільній сторінці у “Фейсбуці” та сайті школи.