Замовити таксі Центру надання соціальних послуг ви можете за телефонами: 097-255-33-08; 5-38-52, але при цьому повинні мати пакет необхідних документів. Виконавчий комітет затвердив тариф і жителі Золотоніської громади, включаючи й села, сплачують 50 відсотків від усталеної суми. Про це повідомляє видання Золотоноша.City.

За словами директорки Центру надання соціальних послуг Людмили Неліної, нині ця послуга досить затребувана. На місцевому рівні депутати затвердили програму соціальних перевезень для вразливих груп населення. Цьогоріч її продовжили на прийдешні 5 років, внісши зміни, завдяки яким розширили коло отримувачів послуг.

– Послуги у нашому центрі є базові, що передбачені державою, а є соціальні перевезення – це додаткова допоміжна послуга. Соціальне таксі у нашій громаді запроваджено вже кілька років, натепер його діяльність регламентували ще й програмою, – пояснює Людмила Тіборівна.

У документі прописано, що послуги надаються як на безоплатній, так і платній основі. Зі слів директорки, для жителів Золотоніської громади право на безкоштовне перевезення мають всі інваліди першої групи, незалежно від виду захворювання і нозології, діти з інвалідністю та сім’ї, що опинилися в скрутних життєвих обставинах.

– Це так звані кризові послуги: коли треба вилучити дитину, чи щось з батьками сталося. У таких випадках послуги надаються без повного пакету документів, оперативно й безоплатно. Крім того, право на безкоштовне обслуговування мають особи, котрі значно втратили рухову активність і користуються інвалідними візочками, милицями, ходунками чи палицями. Вони можуть не мати групи інвалідності. Ми ж беремо до уваги висновок лікарсько-консультативної комісії (ЛКК). Усі інші пенсіонери нашої громади користуються «таксі» за певну плату, – зауважує Людмила Неліна.

Виконавчий комітет затвердив тариф і жителі Золотоніської громади, включаючи й села, сплачують 50 відсотків від усталеної суми. Натепер він складає 5,60 грн за один кілометр . А якщо наполовину, то це обійдеться у 2,80 грн. Решту витрат компенсує місцевий бюджет. Повну вартість сплачують особи з інших громад.

Посадовиця пояснює, так як у Золотоніській багатопрофільній лікарні наразі немає медичного автомобіля для перевезення лежачих хворих, то фактично для таких потреб використовують машини Центу: мікроавтобус Ford і RENAULT. У першому є підйомна платформа, 6 сидячих місць. Два візочки одночасно можна закріпити або перевезти одного лежачого на столі. У іншому так само можна розмістити 6 пасажирів або два сидіння складають і тоді є місце для багажного відділення.

– А ще, – зауважує Людмила Тіборівна, – задіюємо стареньку ГАЗель, яка також облаштована підйомником. Якщо не вистачає двох сучасних транспортних засобів, то залучаємо до роботи ще третій автомобіль та технічного робітника, який має водійські права.

– Днями родичі хворої із Новодмитрівської громади замовили наше соціальне таксі для перевезення до обласної лікарні в реабілітаційне відділення. Більшість замовлень надходить з травматологічного та неврологічного відділень. Лікарі знають наш номер телефону і в разі потреби надають контакти родичам, ми узгоджуємо час, лікарня дає свій стіл-носилки. Автомобіль дуже зручний, м’яко рухається, у самому салоні є кондиціонер, підйомна платформа і два місця для супроводу. Часто-густо доводиться працювати у вихідні, бо буває, що пацієнта виписують у суботу.

На соціальному таксі у Центрі працюють водії Віталій Янчий та Юрій Ханик. Влітку, коли вони були у відпустці, тимчасово взяли на роботу Олександра Тарасенка. Жодного дня не пожалкували щодо такого вибору. Чоловік виявився відповідальним і дуже чуйним. Два місяці пропрацював у такий важкий період.

– Не дивлячись на те, що то була тимчасова робота, одначе, як прийшлося то і дітей носив, допомагав стареньким. Якось нам щастить, що приходять людяні працівники, – зауважує Людмила Неліна

Насторожує жінку стрімке зростання хворих на коронавірус: переконана, що роботи додасться.

– Не хочеться звичайно, щоб повторилася минулорічна ситуація, коли після завершення лікування, з лікарні хворих ніхто не хотів відвозити додому. Тоді ми працювали майже без перепочинку. У працівників є захисні халати, маски, гумові рукавички, салон щоразу обробляють дезинфікуючими засобами. У нас ця робота вже налагоджена, – резюмує директорка Центру і наостанок додає, що опікується соціальним таксі завідувачка відділення натуральної грошової допомоги Ірина Яковенко. На неї покладені обов’язки, вона веде облік клієнтів таксі, приймає замовлення, здає звітність.

Єдине питання, що часто викликає негатив у жителів, які звертаються за допомогою – це обов’язкове оформлення пакету документів, так як послуга надається за бюджетні кошти. Працівники центру допомагають жителям зібрати необхідний пакет, але часто і таке вирішення питання дратує отримувачів послуги.

Послуга соціального таксі за телефонами: 097 255-33-08; 5 38 52.

Залишити відповідь

Your email address will not be published. Required fields are marked (*).