Минулої п’ятниці відбулася зустріч активу “Центру розвитку молоді” з представниками органів місцевого самоврядування – Олександром Флоренком та Ніною Засенко, а також директоркою Черкаського обласного молодіжного ресурсного центру Оленою Левченко.
Під час заходу презентовані результати дослідження потреб молоді, яку проводили учасники Молодіжної Громадської школи, волонтери молодіжного центру “АртПростір” та нашої згаданої громадської організації.
Присутні обговорили діяльність ММГО «Центр розвитку молоді» (Татіана Нижник, представниця організації), проблеми творення дієвого учнівського самоврядування, проблеми серед учнівської молоді, студентське самоврядування (Вікторія Калінченко, СШІТ № 2, Анжеліка Хоменко, коледж ветеринарної медицини), проблеми булінгу, його поширення серед молоді, вплив (Ярина Примоленна, СШІТ № 2), необхідність створення публічного простору (Діана Кравченко, СШІТ № 2), потреби формування національної свідомості серед дітей та молоді в громаді (Андрій Шостак, професійний ліцей), підтримка роботи соціального театру «Де поставити кому обираєш ти» (Вікторія Гончар, гімназія ім. С.Д. Скляренка), підтримка творчої молоді (Євгеній Янчій, ЧНУ ім. Б. Хмельницького), потреби формування екологічної свідомості (Марія Фурсович, СШ № 1), проблеми громадської участі, користь та необхідність для молоді (Юліанна Блажієвська, ЗОШ № 3).
Під час презентації були презентовано напрацьовані молоддю ідеї в цих напрямках:
1. Проводити навчання для представників учнівського самоврядування, заступників з виховної роботи та педагогів-організаторів з теми “Участь молоді”, залучення спікерів-фахівців, які можуть ділитися досвідом як творити учнівське самоврядування не просто як “агенцію з організації флешмобів”, а платформу для представництва інтересів учнів в школі. Проводити субгрантінг – конкурс проєктів, щоб створювати можливості для молоді втілювати ідеї для покращення шкільного середовища.
2. Готувати внутрішньоміські проєкти направлені на психокорекційну систематичну роботу з вчителями для підтримки їхнього емоційного стану. Запровадити анонімне щоквартальне тестування учнів шкіл щодо надання психологічної підтримки в школі. Навчання від активної молоді серед учнів щодо алгоритму дій в разі булінгу.
3. Створювати клуби військово-патріотичного виховання молоді, забезпечення та посилення чинних практик (Джура). Проводити виїзди/таборування – для отримання практичних навичок молоді. Залучення військових та інструкторів.
4. Залучення міських фахівців до підготовки молодіжних вистав, благодійних молодіжних концертів. Допомога з якісним озвучуванням та освітленням. Сприяння в популяризації вистав, виступів та творчості молоді в громаді.
5. Мотивувати молодь залучатися до волонтерських акцій. Проводити тренінги з екологічної свідомості – покращувати свої навички в цій темі. Проводити челенджі, конкурси. Організовувати більше добровільних толок, залучати відомих людей, створювати атмосферні волонтерські події.
6. Розвивати діалогові практики в громаді для обговорення проблем, налагодження конструктивного зв’язку. Одним з таких варіантів для молоді є створення дієвої молодіжної ради, яка може представляти інтереси молоді, пропонувати рішення, посилювати молодіжні громадські ініціативи, розвивати партнерство з іншими організаціями та програмами.
Фото: Альона Рідько