Адреса: вул. Незалежності, 15
Контактний телефон: 5-26-68
E-mail: cnap_zolotonosha@ukr.net

Керівник –
Коцар Ірина Анатоліївна

kotsar-250

  • Керівництво центру
  • Графік роботи
  • Діяльність
  • Положення про центр
  • Документи
  • Оголошення
  • Начальник ЦНАП, адміністратор – Коцар Ірина Анатоліївна

    Контактний телефон: 5-22-75, /067/ 937-67-79, /099/ 028-10-63

    Графік прийому: щоденно

    Адміністратор – Малихіна Оксана Сергіївна (5-26-68)
    Адміністратор –  Данчишен Максим Анатолійович  (5-26-68)
    Державний реєстратор (з питань реєстрації місця проживання/перебування фізичних осіб) – Распутний Владислав Валерійович  (5-26-68)
    Реєстратор – Андрущенко Ірина Сергіївна (5-22-75)
    Реєстратор – Гончаренко Ірина Володимирівна (5-22-75)

    Звернутись онлайн:

  • Понеділок, вівторок, четвер – з 8.00 до 17.15
    середа – з 8:00 до 20:00
    п’ятниця – з 8:00 до 16:00

    Графік прийому субєктів звернення:
    понеділок, вівторок, четвер – з 9:00 до 16:00
    середа – з 9:00 до 20:00
    п’ятниця – з 8:00 до 15:00

    Графік надання консультацій державними реєстраторами:
    вівторок – з 9:00 до 13:00
    четвер – з 14:00 до 16:30

  • Основні завдання центру:

    • організація надання адміністративних послуг у найкоротший строк та за мінімальної кількості відвідувань суб’єктів звернень;
    • спрощення процедури отримання адміністративних послуг та поліпшення якості їх надання;
    • забезпечення інформування суб’єктів звернень про вимоги та порядок надання адміністративних послуг, що надаються через адміністратора.

    Послуги:

    • Видачі довідки про склад сім’ї
    • Реєстрація місця проживання особи
    • Державна реєстрація створення юридичної особи (крім громадського формування)
    • Державна реєстрація включення відомостей про юридичну особу, зареєстровану до 01 липня 2004 року, відомості про яку не містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань (крім громадського формування)
    • Державна реєстрація змін до відомостей про юридичну особу, що містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань, у тому числі змін до установчих документів юридичної особи (крім громадського формування)
    • Державна реєстрація переходу юридичної особи з модельного статуту на діяльність на підставі власного установчого документа (крім громадського формування)
    • Державна реєстрація переходу юридичної особи на діяльність на підставі модельного статуту (крім громадського формування)
    • Державна реєстрація рішення про виділ юридичної особи (крім громадського формування)
    • Державна реєстрація рішення про припинення юридичної особи (крім громадського формування)
    • Державна реєстрація рішення про відміну рішення про припинення юридичної особи (крім громадського формування)
    • Державна реєстрація зміни складу комісії з припинення (комісії з реорганізації, ліквідаційної комісії) юридичної особи (крім громадського формування)
    • Державна реєстрація припинення юридичної особи в результаті її ліквідації (крім громадського формування)
    • Державна реєстрація припинення юридичної особи в результаті її реорганізації (крім громадського формування)
    • Державна реєстрація створення відокремленого підрозділу юридичної особи (крім громадського формування)
    • Державна реєстрація внесення змін до відомостей про відокремлений підрозділ юридичної особи (крім громадського формування)
    • Державна реєстрація припинення відокремленого підрозділу юридичної особи (крім громадського формування)
    • Державна реєстрація фізичної особи, яка має намір стати підприємцем
    • Державна реєстрація включення відомостей про фізичну особу – підприємця, зареєстровану до 01 липня 2004 року, відомості про яку не містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань
    • Державна реєстрація змін до відомостей про фізичну особу – підприємця, що містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань
    • Державна реєстрація припинення підприємницької діяльності фізичної особи – підприємця за її рішенням
    • Видача витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань
    • Видача документів, що містяться в реєстраційній справі відповідної юридичної особи, громадського формування, що не має статусу юридичної особи, фізичної особи – підприємця
    • Виправлення помилок допущених у відомостях, що містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань
    • Взяття на облік безхазяйного нерухомого майна
    • Внесення змін до записів до Державного реєстру речових прав на нерухоме майно у зв’язку із зміною відомостей про нерухоме майно, право власності та суб’єкта цього права, інші речові права та суб’єкта цих прав, обтяження прав на нерухоме майно та суб’єкта цих прав, що містяться у Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно, які не пов’язані з проведенням державної реєстрації прав
    • Надання інформації з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно про осіб, які отримали відомості про зареєстровані права на нерухоме майно, що їм належить, та обтяження таких прав
    • Державна реєстрація іншого речового права на нерухоме майно
    • Реєстрації обтяження
    • Державна реєстрація права власності на нерухоме майно
    • Скасування запису Державного реєстру речових прав на нерухоме майно
    • Внесення змін до записів до Державного реєстру речових прав на нерухоме майно у зв’язку з допущенням технічної помилки з вини державного реєстратора прав на нерухоме майно
    • Внесення змін до записів до Державного реєстру речових прав на нерухоме майно у зв’язку з допущенням технічної помилки не з вини державного реєстратора прав на нерухоме майно
    • Дозвіл на розміщення зовнішньої реклами
    • Видача містобудівних умов та обмежень забудови земельної ділянки
    • Видача будівельного паспорту на забудову земельної ділянки
    • Видача паспорту прив’язки тимчасової споруди для провадження підприємницької діяльності
    • Надання земельної ділянки у власність
    • Надання земельної ділянки у оренду
    • Надання земельної ділянки у постійне користування
    • Поновлення договору оренди земельної ділянки шляхом укладання нового
    • Припинення права користування земельною ділянкою
    • Продаж земельних ділянок державної та комунальної власності
    • Надання дозволу на розробку проекту відведення земельної ділянки
    • Зміна цільового призначення земельної ділянки
    • Укладення договору пайової участі замовників у розвитку інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури міста у разі будівництва (реконструкції) об’єкту
    • Видача погоджень на встановлення та зміну режимів роботи об’єктів торгівлі, ресторанного господарства та сфери послуг
    • Довідка щодо володіння державною мовою або її розуміння в обсязі, достатньому для спілкування
    • Надання архівної довідки (архівної копії, архівного витягу) на запити фізичних та юридичних осіб
    • Укладання /переукладання/ договорів оренди на нежилі приміщення
    • Укладання договорів оренди на майно, яке розташовано на зупинках громадського транспорту
    • Видача дозволу на газифікацію будинку та дозволу на встановлення індивідуального опалення квартир
    • Затвердження кошторисів на проведення капітальних ремонтів
    • Видача ордеру на видалення зелених насаджень
    • Видача дозволу фізичним особам – підприємцям, підприємствам, організаціям, установам на виконання робіт по благоустрою міста
    • Вклеювання до паспорта громадянина України фотокартки при досягненні громадянином 25- і 45-річного віку
    • Декларація відповідності матеріально-технічної бази суб’єкта господарювання вимогам законодавства з питань пожежної безпеки
    • Експлуатаційний дозвіл операторам ринку, що провадять діяльність, пов’язану з виробництвом та/або зберіганням харчових продуктів тваринного походження
    • Експлуатаційні дозволи для потужностей (об’єктів) : з переробки неїстівних продуктів тваринного походження;
      з виробництва, змішування та приготування кормових добавок, преміксів і кормів
    • Дозвіл (санітарний паспорт) на роботи з радіоактивними речовинами та іншими джерелами іонізуючого випромінювання
    • Дозвіл на початок роботи підприємств та оренду приміщень, видача якого відповідно до компетенції здійснюється місцевим органом державного пожежного нагляду
    • Державна реєстрація земельної ділянки з видачею витягу з Державного земельного кадастру
    • Видача витягу з технічної документації про нормативну грошову оцінку земельної ділянки
    • Надання відомостей у формі витягу з Державного земельного кадастру про земельну ділянку
    • Надання відомостей з Державного земельного кадастру у формі довідки, що містить узагальнену інформацію про землі (території)
    • Надання відомостей у формі витягу з Державного земельного кадастру про обмеження у використанні земель
    • Надання відомостей з Державного земельного кадастру у формі викопіювань з картографічної основи Державного земельного кадастру, кадастрової карти (плану)
    • Надання відомостей у формі витягу з Державного земельного кадастру про землі в межах території адміністративно-територіальних одиниць
    • Видача довідки з державної статистичної звітності про наявність земель та розподіл їх за власниками земель, землекористувачами, угіддями
    • Видача відомостей з документації із землеустрою, що включена до Державного фонду документації із землеустрою
    • Видача довідки про наявність та розмір земельної частки (паю), наявність у Державному земельному кадастрі відомостей про одержання у власність земельної ділянки у межах норм безоплатної приватизації за певним видом її цільового призначення (використання)
    • Внесення до Державного земельного кадастру відомостей (змін до них) про земельну ділянку
    • Внесення до Державного земельного кадастру відомостей про межі частини земельної ділянки, на яку поширюються права суборенди, сервітуту, з видачею витягу
    • Внесення до Державного земельного кадастру відомостей (змін до них) про землі в межах територій адміністративно-територіальних одиниць з видачею витягу
    • Державна реєстрація обмежень у використанні земель з видачею витягу
    • Внесення до Державного земельного кадастру відомостей про обмеження у використанні земель, встановлені безпосередньо законами та прийнятими відповідно до них нормативно-правовими актами, з видачею витягу
    • Виправлення технічної помилки у відомостях з Державного земельного кадастру, допущеної органом, що здійснює його ведення, з видачею витягу
    • Державна реєстрація створення творчої спілки,
      територіального осередку творчої спілки
    • Державна реєстрації змін до відомостей про творчу спілку, територіальний осередок творчої спілки, що містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань, у тому числі змін до установчих документів
    • Державна реєстрація створення творчої спілки,
      територіального осередку творчої спілки
    • Державна реєстрація зміни складу комісії з припинення (комісії з реорганізації, ліквідаційної комісії) творчої спілки, територіального осередку творчої спілки
    • Державна реєстрація припинення творчої спілки,
      територіального осередку творчої спілки в результаті ліквідації
    • Державна реєстрація припинення творчої спілки, територіального осередку творчої спілки в результаті реорганізації
    • Державна реєстрація створення організації роботодавців, об’єднання організацій роботодавців
    • Державна реєстрація змін до відомостей про організацію роботодавців, об’єднання організацій роботодавців, що містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань, у тому числі змін до установчих документів
    • Державна реєстрація рішення про припинення організації роботодавців, об’єднання організацій роботодавців
    • Державна реєстрація зміни складу комісії з припинення (комісії з реорганізації, ліквідаційної комісії) організації роботодавців, об’єднання організацій роботодавція
    • Державна реєстрація припинення організації роботодавців, об’єднання організацій роботодавців в результаті ліквідації
    • Державна реєстрація припинення організації роботодавців, об’єднання організацій роботодавців в результаті реорганізації
    • Державна реєстрація створення громадського об’єднання
    • Державна реєстрація включення відомостей про громадське об’єднання, зареєстроване до 01 липня 2004 року, відомості про яке не містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань
    • Державна реєстрація змін до відомостей про громадське об’єднання, що містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань, у тому числі змін до установчих документів
    • Державна реєстрація рішення про виділ громадського об’єднання
    • Державна реєстрація рішення про припинення громадського об’єднання
    • Державна реєстрація рішення про відміну рішення про припинення громадського об’єднання
    • Державна реєстрація зміни складу комісії з припинення (комісії з реорганізації, ліквідаційної комісії) громадського об’єднання
    • Державна реєстрація припинення громадського об’єднання в результаті його ліквідаціх
    • Державна реєстрація припинення громадського об’єднання в результаті його реорганізації
    • Державна реєстрація створення відокремленого підрозділу громадського об’єднання
    • Державна реєстрація припинення відокремленого підрозділу громадського об’єднання
    • Державна реєстрація включення відомостей про структурне утворення політичної партії, зареєстроване до 01 липня 2004 року, відомості про яке не містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань
    • Державна реєстрація створення структурного утворення політичної партії
    • Державна реєстрація змін до відомостей про структурне утворення політичної партії, що містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань
    • Державна реєстрація рішення про припинення структурного утворення політичної партії
    • Державна реєстрація зміни складу комісії з припинення (комісії з реорганізації, ліквідаційної комісії) структурного утворення політичної партії
    • Державна реєстрація припинення структурного утворення політичної партії в результаті його ліквідації
    • Державна реєстрація припинення структурного утворення політичної партії в результаті його реорганізації
    • Державна реєстрація громадського об’єднання, що не має статусу юридичної особи
    • Державна реєстрація змін до відомостей про громадське об’єднання, що не має статусу юридичної особи, що містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань
    • Державна реєстрація припинення громадського об’єднання, що не має статусу юридичної особи
    • Державна реєстрація структурного утворення політичної партії,
      що не має статусу юридичної особи
    • Державна реєстрація змін до відомостей про структурне утворення політичної партії, що не має статусу юридичної особи, що містяться в
    • Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань
    • Державна реєстрація припинення структурного утворення політичної партії, що не має статусу юридичної особи
    • Державна реєстрація підтвердження всеукраїнського статусу громадського об’єднання
    • Державна реєстрація відмови від всеукраїнського статусу громадського об’єднання
    • Державна реєстрація постійно діючого третейського суду
    • Державна реєстрація змін до відомостей про постійно діючий третейський суд, що містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань
    • Державна реєстрація припинення постійно діючого третейського суду
    • Видача дозволу на спеціальне водокористування
    • Анулювання дозволу на спеціальне водокористування
    • Видача підтвердження законності вилучення водних біоресурсів із середовища їх існування та переробки продуктів лову (у разі необхідності суб’єкту господарювання для здійснення зовнішньоторговельних операцій)
    • Видача дозволу на спеціальне використання водних біоресурсів у рибогосподарських водних об’єктах (їх частинах)
    • Надання дозволу на переведення земельних лісових ділянок до нелісових земель у цілях, пов’язаних з веденням лісового господарства, без їх вилучення у постійного лісокористувача
    • Видача дозволу на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки
    • Анулювання дозволу на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки
    • Реєстрація декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з охорони праці
    • Відомча реєстрація (тимчасової реєстрації) великотоннажних та інших технологічних транспортних засобів, що не підлягають експлуатації на вулично-дорожній мережі загального користування
    • Відомча перереєстрація великотоннажних та інших технологічних транспортних засобів, що не підлягають експлуатації на вулично-дорожній мережі загального користування
    • Зняття з обліку великотоннажних та інших технологічних транспортних засобів, що не підлягають експлуатації на вулично-дорожній мережі загального користування
  • Загальні положення

    1.1. Відділ „Центр надання адміністративних послуг у місті Золотоноша” (далі – Центр) утворений при апараті Золотоніської міської ради, з метою забезпечення надання адміністративних послуг у місті Золотоноша Черкаської області. Дозвільний центр Золотоніської міської ради, утворений рішенням Золотоніської міської ради від 14.05.2010 №52-5/V є складовою частиною Центру.

    1.2. Відділ підзвітний та підконтрольний Золотоніській міській раді, підпорядкований виконкому міської ради, міському голові та першому заступнику міського голови.

    1.3. У своїй діяльності відділ керується Конституцією України, законами України, указами і розпорядженнями Президента України, постановами і розпорядженнями Кабінету Міністрів України, розпорядженнями голови обласної державної адміністрації, міського голови, рішеннями міської ради та виконавчого комітету та даним Положенням.

    1.4. В роботі Центру можуть приймати участь інші дозвільні, реєстраційні та виконавчі органи не підпорядковані Золотоніському міськвиконкому, після підписання Угоди щодо співпраці в Центрі при наданні громадянам та суб’єктам господарювання міста адміністративних послуг, які повинні надаватись ними згідно чинного законодавства. При цьому чітко узгоджуються питання консультативної роботи фахівців у Центрі, кількість та час надання адміністративних послуг, матеріально-технічне забезпечення робочих місць працівників Центру.

    1.5. Відділ утримується за рахунок коштів міського бюджету. Структура та штатна чисельність відділу, фонд оплати праці працівників відділу та видатки на його утримання встановлюються міською радою.

    1.6. З метою забезпечення створення зручних та доступних умов отримання послуг суб’єктами звернень у межах міста Золотоноша за рішенням Золотоніської міської ради можуть утворюватися територіальні підрозділи центру (відділення), які забезпечують надання адміністративних послуг відповідно до переліку, який визначається виконавчим комітетом Золотоніської міської ради.

    1.7. Час прийому суб’єктів звернень у Центрі та його відділеннях становить не менш як шість днів на тиждень. В будні дні – сім годин на день без перерви на обід і є загальним (єдиним) для всіх адміністративних послуг, що надаються через центр. Центр не рідше ніж два дні на тиждень здійснює прийом суб’єктів звернень до 20-ї години. По суботам Центр працює з 9-ої години до 13-ої години.

    1.8. Посадові особи місцевих дозвільних органів, державні адміністратори, державні реєстратори та працівники Центру за порушення вимог законодавства щодо порядку надання адміністративних послуг та розголошення інформації про особу, яка стала їм відома в процесі виконання їх повноважень, несуть відповідальність у порядку, визначеному діючим законодавством України.

    1.9. Перелік адміністративних послуг, які надаються через Центр та його відділення, визначається виконавчим комітетом Золотоніської міської ради.

    1.10. У приміщенні, де розміщується Центр (його відділення), можуть надаватися супутні послуги (виготовлення копій документів, ламінування, фотографування, продаж канцелярських товарів, надання банківських послуг тощо) суб’єктами господарювання, добір яких здійснюється на конкурсній основі за критеріями забезпечення мінімізації матеріальних витрат та витрат часу суб’єкта звернення.

    1.11. Суб’єкт звернення для отримання адміністративної послуги в Центрі, або його відділенні звертається до адміністратора або реєстратора, посадової особи, яка організовує надання адміністративних послуг в приміщенні Центру.

    Основні завдання відділу

    2.1. Організація надання адміністративних послуг у найкоротший строк та за мінімальної кількості відвідувань суб’єктів звернень.

    2.2. Спрощення процедури отримання адміністративних послуг та поліпшення якості їх надання.

    2.3. Забезпечення інформування суб’єктів звернень про вимоги та порядок надання адміністративних послуг, що надаються через Центр.

    Функції відділу

    Відділ відповідно до покладених на нього завдань:

    3.1. Створює зручні та доступні умови отримання послуг суб’єктами звернень у межах міста Золотоноша.

    3.2. Забезпечує надання адміністративних послуг через адміністратора шляхом його взаємодії із суб’єктами надання адміністративних послуг за винятком:

    • державної реєстрації суб’єктів господарювання, де взаємодія відбувається через державного реєстратора;
    • надання соціальних послуг (управління праці та соціального захисту населення), де взаємодія відбувається у відділені Центру через фахівців, які будуть призначені відповідальними за надання соціальних адміністративних послуг та взаємодією з керівником Центру.

    3.3. Надає суб’єктам звернень вичерпну інформацію і консультації щодо вимог та порядку надання адміністративних послуг.

    3.4. Приймає від суб’єктів звернень документи, необхідні для надання адміністративних послуг, здійснення їх реєстрації та подання документів (їх копій) відповідним суб’єктам надання адміністративних послуг не пізніше наступного робочого дня після їх отримання з дотриманням вимог Закону України „Про захист персональних даних”.

    3.5. Видає або забезпечує надсилання через засоби поштового зв’язку суб’єктам звернень результатів надання адміністративних послуг (у тому числі рішення про відмову в задоволенні заяви суб’єкта звернення), повідомлення про можливість отримання адміністративних послуг, оформлених суб’єктами надання адміністративних послуг.

    3.6. Здійснює організаційне забезпечення надання адміністративних послуг суб’єктами їх надання.

    3.7. Здійснює контроль за додержанням суб’єктами надання адміністративних послуг строку розгляду справ та прийняття рішень.

    3.8. Надає адміністративні послуги у випадках, передбачених законом.

    Права відділу

    4.1. Бере участь в засіданнях сесії міської ради, виконавчого комітету.

    4.2. Готує на розгляд міського голови питання, які входять в компетенцію відділу.

    4.3. Одержує та погоджує в установленому порядку від посадових осіб місцевого самоврядування, інших державних органів матеріали, необхідні для виконання покладених на нього функцій, отримувати їх висновки з метою надання адміністративної послуги без залучення суб’єкта звернення з дотриманням вимог Закону України „Про захист персональних  даних”.

    4.4. Безоплатно одержує від суб’єктів надання адміністративних послуг, підприємств, установ та організацій, що належать до сфери їх управління, документи та інформацію, пов’язані з наданням таких послуг, в установленому законом порядку.

    4.5. Інформує суб’єктів надання адміністративних послуг про порушення строку розгляду заяв про надання адміністративної послуги, вимагати вжиття заходів до усунення виявлених порушень.

    4.6. Посвідчує копії (фотокопії) документів і виписок з них, витягів з реєстрів та баз даних, які необхідні для надання адміністративної послуги.

    4.7. Порушує клопотання щодо вжиття заходів з метою забезпечення ефективної роботи Центру.

    Організація роботи відділу

    5.1. Відділ здійснює свою діяльність на основі персональної відповідальності працівників за доручений обсяг робіт.

    5.2. Відділ очолює начальник – керівник Центру, який несе всю повноту відповідальності за якісне та своєчасне виконання покладених цим Положенням на відділ завдань та функцій.

    5.3. Працівники відділу призначаються і звільняються з посад розпорядженням міського голови.

    5.4. Відділ здійснює свої функції на основі квартальних, місячних планів роботи, погоджених із першим заступником міського голови і особистих планів працівників відділу.

    5.5. Посадова інструкція начальника відділу затверджуються міським головою, працівників відділу першим заступником міського голови.

    5.6. Адміністратор має іменний штамп із зазначенням його прізвища, імені, по батькові та найменування Центру.

    Керівництво відділу

    6.1. Начальник відділу – керівник Центру відповідно до завдань, покладених  на  центр:

    • здійснює керівництво роботою Центру та його відділень (в разі створення), несе персональну відповідальність за організацію діяльності Центру;
    • організовує діяльність Центру, у тому числі щодо взаємодії із суб’єктами надання адміністративних послуг, вживає заходів до підвищення ефективності роботи Центру;
    • координує діяльність адміністраторів, контролює якість та своєчасність виконання ними обов’язків;
    • організовує інформаційне забезпечення роботи Центру, роботу із засобами масової інформації, визначає зміст та час проведення інформаційних заходів;
    • сприяє створенню належних умов праці у Центрі, вносить пропозиції органу (посадовій особі), що утворив Центр, щодо матеріально-технічного забезпечення центру;
    • розглядає скарги на діяльність чи бездіяльність адміністраторів;
    • може здійснювати функції адміністратора;
    • виконує інші повноваження згідно з актами законодавства та положенням про центр;
    • несе персональну відповідальність за виконання завдань покладених на  відділ.

    Взаємовідносини з іншими структурними підрозділами міськвиконкому

    7.1. Відділ при вирішенні питань, які належать до його компетенції, взаємодіє:

    • з центральними та місцевими органами виконавчої влади, іншими державними органами, підприємствами, установами або організаціями;
    • з усіма управліннями та відділами виконкому міської ради з питань підготовки документів на розгляд сесії міської ради, її виконавчого комітету та розпоряджень міського голови, а також з депутатським корпусом у проведенні засідань постійних комісій, робочих груп, навчаннях, семінарах;
    • з юридичним відділом – з правових питань, пов’язаних з підготовкою документів.