Адреса: вул. Незалежності, 40
Контактний телефон: 2-37-70, 2-26-60, (098)766-57-55
E-mail: cnap_zolotonosha@ukr.net
Веб-сайт: admin-portal.ck.gov.ua

Керівник –
Коцар Ірина Анатоліївна

kotsar-250

  • Склад центру
  • Графік роботи
  • Діяльність
  • Положення про центр
  • Документи
  • Оголошення
  • Начальник ЦНАП, адміністратор – Коцар Ірина Анатоліївна

    Контактний телефон: 2-37-70

    Графік прийому: щоденно

    Адміністратор –  Соломка Ірина Вікторівна (2-26-60)
    Адміністратор –  Харина Людмила Анатоліївна (2-26-60)
    Адміністратор – Скляренко Аліна Ігорівна (2-26-60)
    Адміністратор – Козицька Лідія Олексіївна (2-26-60)
    Державний реєстратор (з питань реєстрації місця проживання/перебування фізичних осіб) – Вовк Вікторія Миколаївна (2-37-70)
    Державний реєстратор-Веремій Лідія Володимирівна (2-26-60)
    Державний реєстратор – Скляр Тетяна Анатоліївна (2-37-70)
    Головний спеціаліст – Дорошенко Валентину Анатоліївну (2-26-60)
    Головний спеціаліст

  • Понеділок, вівторок, четвер – з 9:00 до 16:00 без перерви на обід
    Середа – з 9:00 до 20:00 без перерви на обід
    П’ятниця – з 8:00 до 15:00 без перерви на обід
    Субота, неділя – вихідний.

  • Основні завдання центру:

    • організація надання адміністративних послуг у найкоротший строк та за мінімальної кількості відвідувань суб’єктів звернень;
    • спрощення процедури отримання адміністративних послуг та поліпшення якості їх надання;
    • забезпечення інформування суб’єктів звернень про вимоги та порядок надання адміністративних послуг, що надаються через адміністратора.

    Послуги:

    • Видачі довідки про склад сім’ї
    • Реєстрація місця проживання особи
    • Державна реєстрація створення юридичної особи (крім громадського формування)
    • Державна реєстрація включення відомостей про юридичну особу, зареєстровану до 01 липня 2004 року, відомості про яку не містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань (крім громадського формування)
    • Державна реєстрація змін до відомостей про юридичну особу, що містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань, у тому числі змін до установчих документів юридичної особи (крім громадського формування)
    • Державна реєстрація переходу юридичної особи з модельного статуту на діяльність на підставі власного установчого документа (крім громадського формування)
    • Державна реєстрація переходу юридичної особи на діяльність на підставі модельного статуту (крім громадського формування)
    • Державна реєстрація рішення про виділ юридичної особи (крім громадського формування)
    • Державна реєстрація рішення про припинення юридичної особи (крім громадського формування)
    • Державна реєстрація рішення про відміну рішення про припинення юридичної особи (крім громадського формування)
    • Державна реєстрація зміни складу комісії з припинення (комісії з реорганізації, ліквідаційної комісії) юридичної особи (крім громадського формування)
    • Державна реєстрація припинення юридичної особи в результаті її ліквідації (крім громадського формування)
    • Державна реєстрація припинення юридичної особи в результаті її реорганізації (крім громадського формування)
    • Державна реєстрація створення відокремленого підрозділу юридичної особи (крім громадського формування)
    • Державна реєстрація внесення змін до відомостей про відокремлений підрозділ юридичної особи (крім громадського формування)
    • Державна реєстрація припинення відокремленого підрозділу юридичної особи (крім громадського формування)
    • Державна реєстрація фізичної особи, яка має намір стати підприємцем
    • Державна реєстрація включення відомостей про фізичну особу – підприємця, зареєстровану до 01 липня 2004 року, відомості про яку не містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань
    • Державна реєстрація змін до відомостей про фізичну особу – підприємця, що містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань
    • Державна реєстрація припинення підприємницької діяльності фізичної особи – підприємця за її рішенням
    • Видача витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань
    • Видача документів, що містяться в реєстраційній справі відповідної юридичної особи, громадського формування, що не має статусу юридичної особи, фізичної особи – підприємця
    • Виправлення помилок допущених у відомостях, що містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань
    • Взяття на облік безхазяйного нерухомого майна
    • Внесення змін до записів до Державного реєстру речових прав на нерухоме майно у зв’язку із зміною відомостей про нерухоме майно, право власності та суб’єкта цього права, інші речові права та суб’єкта цих прав, обтяження прав на нерухоме майно та суб’єкта цих прав, що містяться у Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно, які не пов’язані з проведенням державної реєстрації прав
    • Надання інформації з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно про осіб, які отримали відомості про зареєстровані права на нерухоме майно, що їм належить, та обтяження таких прав
    • Державна реєстрація іншого речового права на нерухоме майно
    • Реєстрації обтяження
    • Державна реєстрація права власності на нерухоме майно
    • Скасування запису Державного реєстру речових прав на нерухоме майно
    • Внесення змін до записів до Державного реєстру речових прав на нерухоме майно у зв’язку з допущенням технічної помилки з вини державного реєстратора прав на нерухоме майно
    • Внесення змін до записів до Державного реєстру речових прав на нерухоме майно у зв’язку з допущенням технічної помилки не з вини державного реєстратора прав на нерухоме майно
    • Дозвіл на розміщення зовнішньої реклами
    • Видача містобудівних умов та обмежень забудови земельної ділянки
    • Видача будівельного паспорту на забудову земельної ділянки
    • Видача паспорту прив’язки тимчасової споруди для провадження підприємницької діяльності
    • Надання земельної ділянки у власність
    • Надання земельної ділянки у оренду
    • Надання земельної ділянки у постійне користування
    • Поновлення договору оренди земельної ділянки шляхом укладання нового
    • Припинення права користування земельною ділянкою
    • Продаж земельних ділянок державної та комунальної власності
    • Надання дозволу на розробку проекту відведення земельної ділянки
    • Зміна цільового призначення земельної ділянки
    • Укладення договору пайової участі замовників у розвитку інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури міста у разі будівництва (реконструкції) об’єкту
    • Видача погоджень на встановлення та зміну режимів роботи об’єктів торгівлі, ресторанного господарства та сфери послуг
    • Довідка щодо володіння державною мовою або її розуміння в обсязі, достатньому для спілкування
    • Надання архівної довідки (архівної копії, архівного витягу) на запити фізичних та юридичних осіб
    • Укладання /переукладання/ договорів оренди на нежилі приміщення
    • Укладання договорів оренди на майно, яке розташовано на зупинках громадського транспорту
    • Видача дозволу на газифікацію будинку та дозволу на встановлення індивідуального опалення квартир
    • Затвердження кошторисів на проведення капітальних ремонтів
    • Видача ордеру на видалення зелених насаджень
    • Видача дозволу фізичним особам – підприємцям, підприємствам, організаціям, установам на виконання робіт по благоустрою міста
    • Вклеювання до паспорта громадянина України фотокартки при досягненні громадянином 25- і 45-річного віку
    • Декларація відповідності матеріально-технічної бази суб’єкта господарювання вимогам законодавства з питань пожежної безпеки
    • Експлуатаційний дозвіл операторам ринку, що провадять діяльність, пов’язану з виробництвом та/або зберіганням харчових продуктів тваринного походження
    • Експлуатаційні дозволи для потужностей (об’єктів) : з переробки неїстівних продуктів тваринного походження;
      з виробництва, змішування та приготування кормових добавок, преміксів і кормів
    • Дозвіл (санітарний паспорт) на роботи з радіоактивними речовинами та іншими джерелами іонізуючого випромінювання
    • Дозвіл на початок роботи підприємств та оренду приміщень, видача якого відповідно до компетенції здійснюється місцевим органом державного пожежного нагляду
    • Державна реєстрація земельної ділянки з видачею витягу з Державного земельного кадастру
    • Видача витягу з технічної документації про нормативну грошову оцінку земельної ділянки
    • Надання відомостей у формі витягу з Державного земельного кадастру про земельну ділянку
    • Надання відомостей з Державного земельного кадастру у формі довідки, що містить узагальнену інформацію про землі (території)
    • Надання відомостей у формі витягу з Державного земельного кадастру про обмеження у використанні земель
    • Надання відомостей з Державного земельного кадастру у формі викопіювань з картографічної основи Державного земельного кадастру, кадастрової карти (плану)
    • Надання відомостей у формі витягу з Державного земельного кадастру про землі в межах території адміністративно-територіальних одиниць
    • Видача довідки з державної статистичної звітності про наявність земель та розподіл їх за власниками земель, землекористувачами, угіддями
    • Видача відомостей з документації із землеустрою, що включена до Державного фонду документації із землеустрою
    • Видача довідки про наявність та розмір земельної частки (паю), наявність у Державному земельному кадастрі відомостей про одержання у власність земельної ділянки у межах норм безоплатної приватизації за певним видом її цільового призначення (використання)
    • Внесення до Державного земельного кадастру відомостей (змін до них) про земельну ділянку
    • Внесення до Державного земельного кадастру відомостей про межі частини земельної ділянки, на яку поширюються права суборенди, сервітуту, з видачею витягу
    • Внесення до Державного земельного кадастру відомостей (змін до них) про землі в межах територій адміністративно-територіальних одиниць з видачею витягу
    • Державна реєстрація обмежень у використанні земель з видачею витягу
    • Внесення до Державного земельного кадастру відомостей про обмеження у використанні земель, встановлені безпосередньо законами та прийнятими відповідно до них нормативно-правовими актами, з видачею витягу
    • Виправлення технічної помилки у відомостях з Державного земельного кадастру, допущеної органом, що здійснює його ведення, з видачею витягу
    • Державна реєстрація створення творчої спілки,
      територіального осередку творчої спілки
    • Державна реєстрації змін до відомостей про творчу спілку, територіальний осередок творчої спілки, що містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань, у тому числі змін до установчих документів
    • Державна реєстрація створення творчої спілки,
      територіального осередку творчої спілки
    • Державна реєстрація зміни складу комісії з припинення (комісії з реорганізації, ліквідаційної комісії) творчої спілки, територіального осередку творчої спілки
    • Державна реєстрація припинення творчої спілки,
      територіального осередку творчої спілки в результаті ліквідації
    • Державна реєстрація припинення творчої спілки, територіального осередку творчої спілки в результаті реорганізації
    • Державна реєстрація створення організації роботодавців, об’єднання організацій роботодавців
    • Державна реєстрація змін до відомостей про організацію роботодавців, об’єднання організацій роботодавців, що містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань, у тому числі змін до установчих документів
    • Державна реєстрація рішення про припинення організації роботодавців, об’єднання організацій роботодавців
    • Державна реєстрація зміни складу комісії з припинення (комісії з реорганізації, ліквідаційної комісії) організації роботодавців, об’єднання організацій роботодавція
    • Державна реєстрація припинення організації роботодавців, об’єднання організацій роботодавців в результаті ліквідації
    • Державна реєстрація припинення організації роботодавців, об’єднання організацій роботодавців в результаті реорганізації
    • Державна реєстрація створення громадського об’єднання
    • Державна реєстрація включення відомостей про громадське об’єднання, зареєстроване до 01 липня 2004 року, відомості про яке не містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань
    • Державна реєстрація змін до відомостей про громадське об’єднання, що містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань, у тому числі змін до установчих документів
    • Державна реєстрація рішення про виділ громадського об’єднання
    • Державна реєстрація рішення про припинення громадського об’єднання
    • Державна реєстрація рішення про відміну рішення про припинення громадського об’єднання
    • Державна реєстрація зміни складу комісії з припинення (комісії з реорганізації, ліквідаційної комісії) громадського об’єднання
    • Державна реєстрація припинення громадського об’єднання в результаті його ліквідаціх
    • Державна реєстрація припинення громадського об’єднання в результаті його реорганізації
    • Державна реєстрація створення відокремленого підрозділу громадського об’єднання
    • Державна реєстрація припинення відокремленого підрозділу громадського об’єднання
    • Державна реєстрація включення відомостей про структурне утворення політичної партії, зареєстроване до 01 липня 2004 року, відомості про яке не містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань
    • Державна реєстрація створення структурного утворення політичної партії
    • Державна реєстрація змін до відомостей про структурне утворення політичної партії, що містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань
    • Державна реєстрація рішення про припинення структурного утворення політичної партії
    • Державна реєстрація зміни складу комісії з припинення (комісії з реорганізації, ліквідаційної комісії) структурного утворення політичної партії
    • Державна реєстрація припинення структурного утворення політичної партії в результаті його ліквідації
    • Державна реєстрація припинення структурного утворення політичної партії в результаті його реорганізації
    • Державна реєстрація громадського об’єднання, що не має статусу юридичної особи
    • Державна реєстрація змін до відомостей про громадське об’єднання, що не має статусу юридичної особи, що містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань
    • Державна реєстрація припинення громадського об’єднання, що не має статусу юридичної особи
    • Державна реєстрація структурного утворення політичної партії,
      що не має статусу юридичної особи
    • Державна реєстрація змін до відомостей про структурне утворення політичної партії, що не має статусу юридичної особи, що містяться в
    • Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань
    • Державна реєстрація припинення структурного утворення політичної партії, що не має статусу юридичної особи
    • Державна реєстрація підтвердження всеукраїнського статусу громадського об’єднання
    • Державна реєстрація відмови від всеукраїнського статусу громадського об’єднання
    • Державна реєстрація постійно діючого третейського суду
    • Державна реєстрація змін до відомостей про постійно діючий третейський суд, що містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань
    • Державна реєстрація припинення постійно діючого третейського суду
    • Видача дозволу на спеціальне водокористування
    • Анулювання дозволу на спеціальне водокористування
    • Видача підтвердження законності вилучення водних біоресурсів із середовища їх існування та переробки продуктів лову (у разі необхідності суб’єкту господарювання для здійснення зовнішньоторговельних операцій)
    • Видача дозволу на спеціальне використання водних біоресурсів у рибогосподарських водних об’єктах (їх частинах)
    • Надання дозволу на переведення земельних лісових ділянок до нелісових земель у цілях, пов’язаних з веденням лісового господарства, без їх вилучення у постійного лісокористувача
    • Видача дозволу на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки
    • Анулювання дозволу на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки
    • Реєстрація декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з охорони праці
    • Відомча реєстрація (тимчасової реєстрації) великотоннажних та інших технологічних транспортних засобів, що не підлягають експлуатації на вулично-дорожній мережі загального користування
    • Відомча перереєстрація великотоннажних та інших технологічних транспортних засобів, що не підлягають експлуатації на вулично-дорожній мережі загального користування
    • Зняття з обліку великотоннажних та інших технологічних транспортних засобів, що не підлягають експлуатації на вулично-дорожній мережі загального користування
  • ЗАТВЕРДЖЕНО
    рішенням міської ради
    від 22.12.2020 № 2-74/VІІІ

    ПОЛОЖЕННЯ
    про відділ „Центр надання адміністративних послуг” виконавчого комітету Золотоніської міської ради

    І. Загальні положення

    1.1. Відділ „Центр надання адміністративних послуг”, (далі – відділ ЦНАП) – є структурним підрозділом виконавчого комітету Золотоніської міської ради, який утворено з метою забезпечення надання адміністративних та дозвільних послуг фізичним та юридичним особам (далі – суб’єктам звернень).
    1.2. Відділ ЦНАП підзвітний та підконтрольний Золотоніській міській раді, підпорядкований виконкому міської ради, міському голові та першому заступнику міського голови.
    1.3. Рішення щодо ліквідації чи реорганізації відділу ЦНАП приймається міською радою відповідно до норм чинного законодавства.
    1.4. У своїй діяльності відділ ЦНАП керується Конституцією України, законами України, указами і розпорядженнями Президента України, постановами і розпорядженнями Кабінету Міністрів України, розпорядженнями голови обласної державної адміністрації, міського голови, рішеннями міської ради та виконавчого комітету, даним Положенням.
    1.5. У роботі відділу ЦНАП можуть брати участь інші дозвільні, реєстраційні та виконавчі органи не підпорядковані Золотоніському міськвиконкому, після підписання Угоди про співпрацю. При цьому чітко узгоджуються питання консультативної роботи фахівців у Центрі, кількість та час надання адміністративних послуг, матеріально-технічне забезпечення робочих місць працівників відділу ЦНАП.
    1.6. Перелік адміністративних послуг, які надаються через відділ ЦНАП визначається та затверджується рішенням виконавчого комітету Золотоніської міської ради.
    1.7. Працівники відділу ЦНАП та посадові особи місцевих дозвільних органів за порушення вимог законодавства щодо порядку надання адміністративних послуг та розголошення інформації про особу, яка стала їм відома в процесі виконання їх повноважень, несуть відповідальність у порядку, визначеному діючим законодавством України.

    2. Основні завдання відділу ЦНАП

    2.1. Організація надання адміністративних послуг у найкоротший строк та за мінімальної кількості відвідувань суб’єктів звернень.
    2.2. Спрощення процедури отримання адміністративних послуг, дозвільних послуг та поліпшення якості їх надання.
    2.3. Забезпечення інформування суб’єктів звернень про вимоги та порядок надання адміністративних послуг, що надаються через відділ.
    2.4. Забезпечення реалізації державної політики у сфері державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень, визначених Законом України „Про місцеве самоврядування в Україні” та іншими нормативними актами.
    2.5. Забезпечення реалізації державної політики у сфері державної реєстрації всіх юридичних осіб незалежно від організаційно-правової форми, форми власності та підпорядкування, їхньої символіки (у випадках, передбачених законом), громадських формувань, що не мають статусу юридичної особи, та фізичних осіб – підприємців, визначених Законом України „Про місцеве самоврядування в Україні” та іншими нормативними актами.
    2.6. Забезпечення реалізації державної політики у сфері реєстрації, зняття з реєстрації місця проживання осіб на території громади, визначених Законом України „Про місцеве самоврядування в Україні” та іншими нормативними актами.
    2.7. Надання відомостей з Державного земельного кадастру відповідно до закону.
    2.8. Вжиття заходів щодо запровадження надання адміністративних послуг в електронній формі.

    3. Права відділу ЦНАП

    3.1. Відділ ЦНАП під час виконання покладених на нього завдань взаємодіє:
    – з центральними та місцевими органами виконавчої влади, іншими державними органами, органами місцевого самоуправління, підприємствами, установами або організаціями;
    – з усіма управліннями та відділами виконкому міської ради з питань підготовки документів на розгляд сесії міської ради, її виконавчого комітету та розпоряджень міського голови, а також з депутатським корпусом у проведенні засідань постійних комісій, робочих груп, навчаннях, семінарах;
    – з юридичним відділом – з правових питань, пов’язаних з підготовкою документів.
    3.2. Безоплатно отримує від суб’єктів надання адміністративних послуг та дозвільних послуг, підприємств, установ та організацій, що належать до сфери їх управління, документи та інформацію, пов’язані з наданням таких послуг, в установленому законом порядку.
    3.3. Отримує відомості з баз даних центральних органів виконавчої влади для належного надання адміністративних чи дозвільних послуг.
    3.4. Взаємодіє з представниками інших територіальних громад в рамках чинних Меморандумів та угод про співпрацю.

    4. Структура

    4.1. Відділ утримується за рахунок коштів бюджету громади. Структура та штатна чисельність відділу ЦНАП затверджується у встановленому порядку рішенням міської ради. Фонд оплати праці працівників відділу та видатки на його утримання встановлюються міською радою.
    4.2. Очолює відділ ЦНАП начальник, на якого покладаються обов’язки щодо здійснення функцій з керівництва відділу ЦНАП та відповідальність за організацію його діяльності.
    4.3. Відділ ЦНАП виконавчого комітету Золотоніської міської ради складається з начальника, адміністраторів, державних реєстраторів та спеціалістів.
    4.4. Начальник, адміністратори, державні реєстратори та спеціалісти призначаються на посаду та звільняються з посади міським головою відповідно до чинного законодавства.
    4.5. Посадові інструкції начальника відділу та працівників відділу розроблені у відповідності до Наказу Національного агентства України з питань державної служби від 07.11.2019 № 203-19 „Про затвердження Типових професійно-кваліфікаційних характеристик посадових осіб місцевого самоврядування”, Наказу Міністерства юстиції України від 04.11.2019 № 3388/5 „Про внесення змін до Кваліфікаційних вимог до державного реєстратора” та затверджуються розпорядженням міського голови.

    5. Повноваження керівника відділу ЦНАП

    5.1. Начальник відділу ЦНАП є керівником відділу та діє в рамках чинного законодавства та завдань, покладених на відділ ЦНАП:
    – здійснює керівництво роботою відділу ЦНАП та його відділень (в разі створення), несе персональну відповідальність за організацію його діяльності;
    – організовує діяльність відділу ЦНАП, у тому числі щодо взаємодії із суб’єктами надання адміністративних та дозвільних послуг, вживає заходів щодо підвищення ефективності роботи відділу ЦНАП;
    – координує діяльність працівників відділу ЦНАП, контролює якість та своєчасність виконання ними обов’язків;
    – організовує інформаційне забезпечення роботи відділу ЦНАП, роботу із засобами масової інформації, визначає зміст та час проведення інформаційних заходів;
    – сприяє створенню належних умов праці у відділі ЦНАП, вносить пропозиції органу (посадовій особі), що утворив відділ ЦНАП, щодо покращення його матеріально-технічного забезпечення;
    – розглядає скарги на діяльність чи бездіяльність працівників відділу;
    – може здійснювати функції адміністратора;
    – виконує інші повноваження згідно з актами законодавства та Положенням про відділ ЦНАП, забезпечує виконання доручень міського голови та/або керуючого справами виконавчого комітету відповідно до розподілу обов’язків, перспективних і поточних планів діяльності відділу;
    – звітує перед міським головою та міською радою про виконання покладених на відділ завдань та затверджених планів роботи;
    – представляє відділ ЦНАП при взаємодії з представниками підприємств, установ та організацій, іншими громадами.
    – готує на розгляд міського голови питання, які входять в компетенцію відділу;
    – сприяє підвищенню кваліфікації персоналу відділу ЦНАП;
    – використовує у повсякденній діяльності інформаційно-комунікаційні технології, у т.ч. електронний цифровий підпис;
    – бере участь у засіданнях сесії міської ради, виконавчого комітету;
    – несе персональну відповідальність за виконання завдань, покладених на відділ.

    6. Загально-організаційні питання

    6.1 Відділ створює зручні та доступні умови отримання послуг суб’єктами звернень у межах громади.
    6.2. Відділ здійснює свою діяльність на основі персональної відповідальності працівників за доручений обсяг робіт.
    6.3. Відділ здійснює свої функції на основі річних планів роботи, погоджених із першим заступником міського голови.
    6.4. Суб’єкт звернення для отримання адміністративної чи дозвільної послуги звертається до адміністратора – посадової особи виконавчого комітету Золотоніської міської ради, або у випадках передбачених законодавством – представника суб’єкта надання адміністративних послуг.
    6.5. Основними завданнями адміністратора є:
    – надання суб’єктам звернень вичерпної інформації та консультації щодо вимог та порядку надання адміністративних та дозвільних послуг;
    – прийняття від суб’єктів звернень документів (їх копій), необхідних для надання адміністративних та дозвільних послуг, здійснення їх реєстрації та подання документів (їх копій) відповідним суб’єктам надання адміністративних чи дозвільних послуг не пізніше наступного робочого дня після їх отримання з дотриманням вимог Закону України „Про захист персональних даних”;
    – надає суб’єктам звернень вичерпну інформацію і консультації щодо вимог та порядку надання адміністративних послуг;
    – видача або забезпечення надсилання через засоби поштового зв’язку суб’єктам звернень результатів надання адміністративних послуг (у тому числі рішення про відмову в задоволенні заяви суб’єкта звернення), повідомлення про можливість отримання адміністративних послуг, оформлених суб’єктами надання адміністративних послуг;
    – організаційне забезпечення надання адміністративних та дозвільних послуг суб’єктами їх надання;
    – здійснення контролю за додержанням суб’єктами надання адміністративних послуг строку розгляду справ та прийняття рішень;
    – надання адміністративних та дозвільних послуг у випадках, передбачених законом.
    6.6. Адміністратор має право:
    – безоплатно одержувати від суб’єктів надання адміністративних та дозвільних послуг, підприємств, установ та організацій, що належать до сфери їх управління, документи та інформацію, пов’язані з наданням таких послуг, в установленому законом порядку;
    – погоджувати документи (рішення) в інших державних органах, органах місцевого самоврядування, отримувати їх висновки з метою надання адміністративної чи дозвільної послуги без залучення суб’єкта звернення з дотриманням вимог Закону України “Про захист персональних даних”;
    – інформувати керівника відділу ЦНАП та суб’єктів надання адміністративних та дозвільних послуг про порушення строку розгляду заяв про надання адміністративної (дозвільної) послуги, вимагати вжиття заходів до усунення виявлених порушень;
    – посвідчувати власним підписом та печаткою (штампом) копії (фотокопії) документів і виписок з них, витягів з реєстрів та баз даних, які необхідні для надання адміністративної чи дозвільної послуги;
    – порушувати клопотання перед керівництвом відділу ЦНАП щодо вжиття заходів з метою забезпечення ефективної роботи відділу;
    – отримувати відомості з баз даних центральних органів виконавчої влади для належного надання адміністративних та дозвільних послуг;
    – від імені виконавчого комітету міської ради розглядати справи про адміністративні правопорушення, передбачені статтею 197 Кодексу України про адміністративні правопорушення, і накладати адміністративні стягнення.
    6.7. Адміністратор відділу має іменну печатку (штамп) із зазначенням його прізвища, імені, по батькові та найменування відділу ЦНАП та електронний цифровий підпис.
    6.8. Державний реєстратор має іменну печатку, зразок та опис якої встановлюється Міністерством Юстиції України та електронний цифровий підпис. Державний реєстратор самостійно приймає рішення за результатом розгляду заяв та документів. Втручання в діяльність державного реєстратора, крім випадків, передбачених законодавством України, забороняється і тягне за собою відповідальність згідно із законом.
    6.9. Спеціаліст відділу ЦНАП забезпечує діяльність відділу згідно посадової інструкції, може виконувати обов’язки адміністратора.
    6.10. З метою забезпечення створення зручних та доступних умов отримання послуг суб’єктами звернень у межах території громади за рішенням Золотоніської міської ради можуть утворюватися територіальні підрозділи відділу ЦНАП (відділення), віддалене робоче місце, які забезпечуватимуть надання адміністративних та дозвільних послуг відповідно до переліку, який визначається виконавчим комітетом Золотоніської міської ради.
    6.11. Час прийому суб’єктів звернень є загальним (єдиним) для всіх адміністративних та дозвільних послуг, що надаються відділом ЦНАП і становить не менше п’яти днів на тиждень та семи годин на день. При цьому прийом суб’єктів звернень у центрі надання адміністративних послуг здійснюється без перерви на обід та не менше одного дня на тиждень до двадцятої години. За рішенням органу, що утворив відділ ЦНАП, час прийому суб’єктів звернень може бути збільшено.
    6.12. У приміщенні відділу ЦНАП може здійснюватися прийом громадян представниками інших структурних підрозділів виконавчого комітету Золотоніської міської ради, територіальними підрозділами органів виконавчої влади, комунальними установами та підприємствами.
    6.13. У приміщенні, де розміщується відділ ЦНАП (його відділенні), можуть надаватися супутні послуги (виготовлення копій документів, ламінування, фотографування, продаж канцелярських товарів, надання банківських послуг тощо) суб’єктами господарювання, відбір яких здійснюється на конкурсній основі за критеріями забезпечення мінімізації матеріальних витрат та витрат часу суб’єкта звернення.
    6.14. Фінансування та матеріально-технічне забезпечення діяльності відділу ЦНАП здійснюється за рахунок коштів бюджету громади.

    Секретар ради                               Н.О. Сьомак

     Положення про відділ „Центр надання адміністративних послуг” виконавчого комітету Золотоніської міської ради