18 липня керівники золотоніських підприємств зустрілися на ТОВ ПІІ “Еконія”. Метою зустрічі став обмін досвідом промисловців та спільна стратегія розвитку міста Золотоноші. Для початку Ірина Варагаш, керівник ТОВ ПІІ “Еконія” розповіла про легенду створення бренду “Малятко”. За словами президента “Еконії” спільно з ученими та фахівцями з водних ресурсів шукали правильну формулу води, споруджували новий сучасний завод. Нарешті, в 2001 році вже її другий новонароджений син натиснув на кнопку “пуск” нової лінії по розливу дитячої води. Ірина Юріївна розуміла неабияку відповідальність, що взяла на себе компанія при випуску дитячої води. Тому прийняла рішення зробити обличчям торгової марки «Малятко» свого молодшого сина. “Це було моєю особистою материнською гарантією беззаперечної якості нашого продукту”, – наголошує Ірина Варагаш. Ідея створення нової компанії виникла у 2008 році. Всупереч важкій економічній ситуації, але завдяки зусиллям, професіоналізму та згуртованості команди в березні 2009 року відбувся запуск найсучаснішого в Україні виробництва мінеральної води та дитячого харчування. З моменту створення компанії була визначена його головна ціль: стандарти якості підприємства повинні бути найвищими і відповідати високим світовим вимогам, адже підприємство спеціалізується на виробництві продукції для дітей. перша пляшка на Золотоніському заводі вийшла на лінію у 2009 році. Ми прийняли завод у жахливому стані, але поступово змогли налагодити процес.
Ірина Варагаш ознайомила присутніх з підприємством, де працює два спеціалізовані цехи. Перший спеціалізується на виробництві номіналів 0,33л, 0,5л, 1,5л, 2л. Виробнича потужність лінії – 12 тис. пляшок на годину. Видув пляшок здійснюється на обладнанні всесвітньовідомої французької фірми «SIDEL». Потужна видувна машина забезпечує високу чіткість ліній дизайну кожної пляшечки. Другий цех спеціалізується на виробництві номіналів 5л, 6л. Виробнича потужність лінії – 2 тис. пляшок на годину. Це повністю автоматизовані лінії з єдиною в Україні антисептичною обробкою комплектуючих матеріалів, що дозволяють виробляти унікальну ергономічну упаковку ультрамодного дизайну зі спеціальним дном пляшки та абсолютно стерильним корком.
На лініях встановлено обладнання для аплікаторної ручки на групову упаковку. Виробництво продукції здійснюється з мінімальним впливом людини. На підприємстві функціонує сучасна сертифікована лабораторія, яка здійснює постійний контроль на всіх етапах технологічного процесу та перевіряє склад підготовленої води по 25 фізико-хімічним показникам. Всі вхідні комплектуючі матеріали проходять комп’ютерне діагностування на відповідність стандартам якості для виробництва дитячих продуктів. Гарантія безпечності та якості продуктів «Еконії» підтверджена Міністерством Охорони Здоров’я України, Державним Стандартом України, Інститутом педіатрії, акушерства та гінекології Академії Медичних Наук України, Інститутом гігієни та медичної екології ім. О.М. Марзєєва Академії Медичних Наук України та міжнародним сертифікатом управління безпечністю продуктів харчування ISO 22000 ( HACCP).
Після екскурсії президент компанії запросила усіх на презентацію, де окреслила основні стратегії та цілі компанії, проаналізувала маркетингову складову та макроекономічні показники питної промисловості в цілому.
Далі гості перейшли до активного обговорення. Віталій Войцехівський подякував промисловцям міста за небайдужість та спільний потяг до покращення життєдіяльності міста. Ірина Варагаш зауважила, що основне завдання керівників підприємств – зробити Золотоношу привабливою для молоді. Цю думку підтримала меценат, президент компанії “Петрус” Людмила Русаліна. “Перш за все на підприємствах міста не вистачає кваліфікованих молодих людей. Ми, як підприємці, можемо долучитися до навчання золотоніських випускників у ВНЗ, а потім працевлаштовувати їх на наших заводах. Також вважаю нам необхідно долучитися і до культурного життя міста, ” – додала Людмила Володимирівна.
Із задоволенням сприйняв пропозиції і директор ПРат “ЗМЗ” Станіслав Лимар. “Арт-вистави, скейт-парки, міні-футбол, виступи народних артистів України – цим живе молодь у великих містах. Чим золотоніські діти гірші”,- додав він. Розмова тривала близько трьох годин, керівники окреслили спільний план дій на майбутнє, прохаючи, не висвітлювати усіх озвучених ідей. Але перші ластівки їх спільної співпраці Золотоноша побачить вже цієї п’ятниці. Дочекаємося….