27 грудня 2018 року уряд ухвалив постанову про перехід до системи надання субсидій у грошовій формі (монетизації). Зокрема, нею передбачено, що субсидії нараховуватимуть на персональні рахунки споживачів, відкриті в Ощадбанку, а звідти їх сплачуватимуть безпосередньо за комунальні послуги. Відтак, в уряді запропонували, щоб з березня до травня в Україні паралельно діяли дві моделі монетизації цієї соціальної допомоги від держави: затверджена раніше, відповідно до якої кошти за субсидіями надходитимуть на рахунок в Ощадбанку, проте споживачі не зможуть ними скористатися; та нова, в межах якої субсидії виплачуватимуть грошима безпосередньо споживачам.
Як проходить процес отримання субсидій по-новому у Золотоноші, хто виявився не готовим до впровадження урядових нововведень, чи задоволені золотонісці новим підходом в отриманні державної допомоги?
Тісний зв’язок із читачами, спілкування з друзями і знайомими, розмови містян у громадському транспорті щодо отримання коштів для оплати комунальних послуг – далеко не всі фактори, які спонукали нас відвідати Золотоніське віділення Ощадбанку та управління праці і соціального захисту населення, щоб поспілкуватися з посадовцями та відвідувачами.
- Пенсіонери-субсидіанти, котрі є клієнтами Ощадбанку, отримують субсидію одночасно з пенсією, – розповіла завідувачка відділенням Ощадбанку Людмила Євмина. – Іншим субсидіантам ці кошти надійдуть грошовим переказом через систему «Швидка копійка» Ощадбанку. У наступні місяці вони будуть перераховані їм на карткові рахунки, які краще вже сьогодні відкрити в Ощадбанку, або на поточний рахунок. Отримувати субсидію на картку зручніше, тому що не потрібно кожного разу відвідувати відділення банку для її отримання – вона буде автоматично зараховуватись на картку. Отримуючи субсидію на картку, субсидіант також матиме змогу оперативно, зручно та своєчасно оплатити комунальні послуги в мобільному або Інтернет-банкінгу «Ощад 24/7». Комісія при отриманні субсидій через систему грошових переказів «Швидка копійка» або за зарахування коштів на поточні рахунки з субсидіанта не стягуватиметься. Як і комісія за відкриття рахунку та випуск платіжної картки. Враховуючи потреби клієнтів, фахівці відділення працюють в режимі оперативного обслуговування, надаючи необхідні консультації та практичний інструктаж щодо користування банкоматом та платіжним терміналом.
Обидва золотоніські відділення Ощадбанку (центральне та на вул. Садовий проїзд) продовжили тривалість робочого дня до 18-ої години у будні і до 16-ої – у суботу, без обідньої перерви.