Адреса: вул. Садовий проїзд, 8
Контактний телефон: 2-39-04
E-mail: zolo.ns@ukr.net

Начальник відділу – Зубенко Сергій Анатолійович

Зубенко-250

  • Керівництво відділу
  • Графік роботи
  • Діяльність
  • Положення про відділ
  • Документи
  • Начальник

    Контактний телефон: 2-39-04
    E-mail:

    Графік прийому:

    Понеділок-четвер: з 8:00 до 17:15
    П’ятниця: з 8:00 до 16:00

    Обідня перерва: з 13:00 до 14:00
    Вихідні дні:  субота, неділя.

    Звернутись онлайн:

  • Понеділок-четвер: з 8:00 до 17:15
    П’ятниця: з 8:00 до 16:00

    Обідня перерва: з 13:00 до 14:00
    Вихідні дні:  субота, неділя.

  • 1. Відділ з питань надзвичайних ситуацій міськвиконкому (далі – відділ) є структурним підрозділом міськвиконкому, який створюється міською радою і підпорядковується міському виконавчому комітету, голові облдержадміністрації та Міністерству України з питань надзвичайних
    ситуацій та у справах захисту населення від наслідків Чорнобильської
    катастрофи (далі – МНС).

    2. Відділ є органом управління територіальної підсистеми єдиної державної системи з питань запобігання і реагування на надзвичайні ситуації  техногенного та природного характеру (далі – територіальна підсистема єдиної державної системи), який утворено з метою забезпечення реалізації
    державної політики у сфері цивільної оборони, захисту населення і територій від надзвичайних ситуацій, запобігання виникненню цих ситуацій, реагування на них.

    Відділ у своїй діяльності керується Конституцією України, законами України, актами Президента України і Кабінету Міністрів України, наказами МИС, розпорядженнями голови облдержадміністрації, рішеннями міської ради її виконавчого комітету та розпорядженнями міського голови, а також цим Положенням.

    3. Основними завданнями відділу є:

    • реалізація державної політики у сфері цивільної оборони, захисту населення і територій від надзвичайних ситуацій, запобігання цим ситуаціям та реагування на них. ліквідації їх наслідків;
    • керівництво діяльністю органів управління відповідної територіальної підсистеми єдиної державної системи:
    • розроблення і реалізація заходів щодо підтримання готовності органів управління і сил цивільної оборони до дій за призначенням у мирний час та на особливий період;
    • здійснення інформаційного забезпечення у сфері цивільної оборони, захисту населення і територій від надзвичайних ситуацій та їх наслідків, створення і впровадження сучасних інформаційних технологій та банків даних з питань реабілітації територій;
    • забезпечення сталого функціонування територіальної підсистеми єдиної державної системи;
    • підготовка і перепідготовка особового складу органів управління і сил цивільної оборони, організація навчання населення діям в умовах надзвичайних ситуацій.

    4. Відділ відповідно до покладених на нього завдань:

    • організовує розроблення і здійснення заходів щодо удосконалення організації цивільної оборони, захисту населення і територій від надзвичайних ситуацій, запобігання їх виникненню і реагування на надзвичайні ситуації;
    • визначає в межах своєї компетенції рівень надзвичайної ситуації, забезпечує збирання, оброблення та аналіз інформації щодо загрози або виникнення надзвичайних ситуацій від усіх оперативно-чергових та аварійно-диспетчерських служб для вжиття адекватних заходів, доповіді міському голові та управлінню з питань надзвичайних ситуацій облдержадміністрації, а також у разі необхідності доведення її до населення;
    • здійснює відповідно до законодавства нагляд і контроль за виконанням вимог цивільної оборони та техногенної безпеки, заходів щодо запобігання виникненню надзвичайних ситуацій та ліквідації їх наслідків, за станом готовності сил і засобів цивільної оборони до проведення рятувальних та інших невідкладних робіт у разі виникнення надзвичайних ситуацій на території міста;
    • забезпечує облік фонду захисних споруд і здійснює контроль за їх утриманням;
    • організовує роботи, пов’язані з ліквідацією надзвичайних ситуацій, контролює в межах своєї компетенції готовність органів управління і сил цивільної оборони до дій за призначенням;
    • здійснює оповіщення населення за розпорядженням начальника цивільної оборони міста про загрозу виникнення або виникнення надзвичайної ситуації, контролює належне функціонування територіальних та об’єктових систем оповіщення;
    • розробляє разом із зацікавленими організаціями прогнози ймовірності виникнення надзвичайних ситуацій техногенного та природного характеру, здійснює районування територій за наявністю потенційно небезпечних об’єктів і виробництв та загрози виникнення стихійного лиха, визначає і контролює показники ризику на об’єктах господарювання і територіях;
    • бере участь у проведенні державної експертизи містобудівної документації та проектів будівництва потенційно небезпечних об’єктів у частині додержання вимог цивільної оборони і техногенної безпеки;
    • розробляє та в установленому порядку подає міському голові пропозиції до проектів регіональних програм і прогнозів щодо вдосконалення системи цивільної оборони, запобігання виникненню надзвичайних ситуацій, контролює виконання затверджених програм;
    • подає міському голові пропозиції до проекту бюджету щодо витрат на розвиток та функціонування органів управління і сил цивільної оборони, захисту населення і територій від надзвичайних ситуацій, ліквідації їх наслідків, забезпечує, цільове використання виділених бюджетних коштів;
    • здійснює відповідно до законодавства комплексні перевірки етану цивільної оборони;
    • розробляє і реалізовує заходи щодо участі підпорядкованих органів управління і сил цивільної оборони у виконанні завдань територіальної оборони:
    • здійснює організаційно-методичне керівництво та координацію роботи з питань соціального, правового та медичного захисту громадян, які постраждали від надзвичайних ситуацій або брали участь у ліквідації її наслідків;
    • координує діяльність органів місцевого самоврядування, служб цивільної оборони підприємств, установ та організацій незалежно від форми власності і підпорядкування щодо ліквідації наслідків надзвичайних ситуацій, проведення пошуково-рятувальних робіт;
    • організовує та здійснює через засоби масової інформації інформування населення щодо законодавства з питань дотримання вимог цивільної оборони та захисту населення і територій від надзвичайних ситуацій, заходів, які проводяться органами виконавчої влади для запобігання виникненню надзвичайних ситуацій, та іншої інформації, пов’язаної з правовим навчанням та пропагандою з питань запобігання надзвичайним ситуаціям;
    • в установленому порядку забезпечує контроль за нагромадженням, збереженням та цільовим використанням фінансових резервів і матеріально-технічних ресурсів, призначених для ліквідації надзвичайних ситуацій та їх наслідків;
    • розробляє і здійснює заходи інженерного захисту з метою запобігання виникненню надзвичайних ситуацій техногенного та природного характеру;
    • організовує впровадження в практику досягнень науки і техніки з питань запобігання виникненню надзвичайних ситуацій, зменшення впливу негативних наслідків та проведення робіт з їх ліквідації (у разі виникнення);
    • організовує в установленому порядку фінансове та матеріально-технічне забезпечення діяльності територіальної підсистеми єдиної державної системи:
    • розробляє плани цивільної оборони на мирний час та особливий період, плани реагування на надзвичайні ситуації та заходи щодо запобігання виникненню і ліквідації можливих надзвичайних ситуацій та їх наслідків;
    • організовує підготовку органів управління і сил цивільної оборони та населення до дій в умовах надзвичайних ситуацій;
    • організовує роботу щодо забезпечення безпеки осіб, які залучаються до роботи у районах виникнення надзвичайних ситуацій;
    • формує обсяги замовлень на матеріально-технічні засоби, необхідні для потреб органів управління і сил цивільної оборони міста;
    • організовує в установленому порядку проведення навчань та тренувань з питань цивільної оборони, у тому числі підготовку студентів у вузах, учнів у загальних, професійно-технічних та інших навчальних закладів з питань безпеки життєдіяльності та цивільної оборони;
    • сприяє підвищенню кваліфікації педагогічних працівників навчальних закладів з питань безпеки життєдіяльності та цивільної оборони;
    • бере участь у виконанні завдань з мобілізаційної підготовки та готовності області в межах повноважень, визначених законодавством;
    • розробляє заходи щодо проведення тимчасового відселення та евакуації населення із зон надзвичайних ситуацій;
    • забезпечує виконання зобов’язань за міжнародними договорами у сфері захисту населення і територій від наслідків надзвичайних ситуацій на території міста;
    • погоджує в установленому порядку питання добору і розстановки кадрів територіальної підсистеми єдиної державної системи;
    • розробляє та вносить у встановленому порядку на розгляд міському голові та управлінню з питань надзвичайних ситуацій облдержадміністрації пропозиції щодо удосконалення нормативно-правових актів;
    • організовує проведення розслідувань та аналіз нещасних випадків невиробничого характеру, ведення їх обліку;
    • забезпечує в межах своєї компетенції реалізацію державної політики стосовно державної таємниці та контроль за її збереженням;
    • сприяє органам місцевого самоврядування, підприємствам, установам і організаціям незалежно від форми власності у створенні та веденні страхового фонду документації;
    • виконує інші функції, що випливають із покладених на нього завдань.

    5. Відділ має право:

    • одержувати безкоштовно від місцевих органів виконавчої влади, органів місцевого самоврядування, підприємств, установ та організацій, незалежно від форми власності і підпорядкування, інформацію, необхідну для виконання покладених на нього завдань;
    • заслуховувати інформацію посадових осіб структурних підрозділів органів місцевого самоврядування, підприємств, установ та організацій незалежно від форми власності і підпорядкування про хід виконання завдань і заходів у сфері цивільної оборони та в установленому законодавством порядку подавати їм обов’язкові для виконання рішення, розпорядження та накази щодо усунення порушень вимог цивільної оборони;
    • у порядку, встановленому законодавством, залучати згідно з планами взаємодії сили і засоби підприємств, установ та організацій незалежно від підпорядкування і форми власності аварійно-рятувальні служби і територіальні підрозділи (формування) міністерств та інших центральних органів виконавчої влади до проведення заходів щодо запобігання та ліквідації наслідків надзвичайних ситуацій.

    6. Відділ у процесі виконання покладених на нього завдань взаємодіє з районним відділом управління МНС України в Черкаській області, територіальними підрозділами міністерств, інших центральних органів виконавчої влади, структурними підрозділами органами місцевого самоврядування, а також підприємствами, установами та організаціями, незалежно від форми власності і підпорядкування, об’єднаннями громадян

    7. Відділ очолює начальник, який призначається на посаду та звільняється з посади міським головою за погодженням з управлінням з питань надзвичайних ситуацій облдержадміністрації.

    Начальник відділу є заступником начальника цивільної оборони міста і несе відповідальність за її стан у межах міста.

    8. Начальник відділу:

    • здійснює керівництво діяльністю відділу, несе персональну відповідальність за виконання покладених на відділ завдань та прийняті ним рішення;
    • організовує діяльність відділу, спрямовану на розроблення і здійснення заходів щодо запобігання і реагування на надзвичайні ситуації;
    • подає на затвердження міському голові кошторис доходів і видатків та штатний розпис відділу в межах граничної чисельності та фонду оплати праці його працівників;
    • видає у межах своєї компетенції накази, організовує та контролює їх виконання;
    • забезпечує в відділі виконання вимог законодавства щодо служби в органах місцевого самоврядування. Кодексу законів про працю України та інших актів законодавства;
    • забезпечує підготовку в межах своєї компетенції розпоряджень міського голови;
    • звертається з поданням до відповідних місцевих органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування про прийняття рішень щодо притягнення до відповідальності посадових осіб, винних у порушенні законодавства у сфері цивільної оборони, захисту населення і територій від надзвичайних ситуацій та їх наслідків;
    • вносить у встановленому порядку пропозиції щодо обмеження, а у разі потреби – припинення роботи підприємств, окремих виробництв, цехів, експлуатації робочих місць до усунення порушень, які можуть призвести до виникнення надзвичайних ситуацій або загрожують життю та здоров’ю заселення;
    • бере участь у розгляді місцевих органів виконавчої влади та органами місцевого самоврядування питань, пов’язаних з діяльністю управління та сил, що створюються для запобігання виникненню та ліквідації надзвичайних ситуацій:
    • скликає в установленому порядку наради комісії з питань, що належать
    • до його компетенції.

    9. Відділ утримується за рахунок коштів міського бюджету.

    Гранична чисельність, фонд оплати праці працівників відділу, кошторис доходів і видатків, штатний розпис в межах виділених асигнувань затверджуються міським головою.

    10. Відділ є юридичною особою, має печатку із зображенням Державного Герба України і своїм найменуванням.

    Завантажити оригінал: