Із понад 25 габаритних щитів зовнішньої реклами, що були розміщені за останні десять років у нашому місті, залишився лише один – на вулиці Шевченка, поряд з пам’ятником невідомому солдату. Пише Золотоноша.Сіті.

За словами начальника управління архітектури, регулювання забудови та земельних відносин Золотоніського міськвиконкому Ігоря Весніна, на початку минулого року на території міста налічувалося 13 таких громіздких конструкцій. Наразі залишилася одна, і термін дії договору на її використання закінчується на початку цього літа. Найбільше рекламних щитів зовнішньої реклами, пригадує Ігор Володимирович, було понад 25 штук у 2010-11 роках. Відтоді їхня кількість поступово зменшувалася.

Найпершими міська влада демонтувала самочинні конструкції, а потім ті, в яких завершувався термін дії договору або хтось не сплачував коштів та не мав відповідних дозволів.

– Говорили з власниками, аби вони з розумінням поставилися до проблеми. Бо йдеться, перш за все, про безпеку людей. Масштабні конструкції, окрім того, що розміщені занадто близько біля дороги і закривають її частину для водіїв, то ще й на мережах, порушуючи інженерні зони. Окремі з них займали ще й тротуар. До того ж, конструкція із шестиметровим полотном і вагою у півтори-дві тонни має не дуже привабливий вигляд. Що вже говорити про загрозу металевих опор під час сильних поривів вітру, – висловив занепокоєння міський посадовець.

У Золотоніській міській раді запропонували рекламодавцям більш сучасну конструкцію – сітілайти, Як пояснив Ігор Володимирович, вони безпечніші, бо невеликі за розміром, та мають внутрішнє підсвічування. У Золотоноші рекламодавці вже почали використовувати саме такий інформаційний постер.