Сьогодні перший день перевірки освітніх закладів міста до нового навчального року. За словами начальника відділу освіти Ольги Строкань, сьогодні комісія відвідала школи 1, 2,3 днз “Сонечко”, будинок дитячої та юнацької творчості. Взагалі перевірятимуть золотоніську освіту упродовж трьох днів, зазираючи у кожний заклад.

Перевірка включає в себе чимало позицій. Так, вивчаючи навчально-виховну роботу, проглядають річний план роботи школи, правила внутрішнього трудового розпорядку, наявність куточка з охорони праці, державної символіки, робочого навчального плану. Окрему увагу зосереджують на проведених ремонтних роботах, станах спеціалізованих кабінетів (хімії, фізики, інформатики, біології, спортзалу, майстерень тощо), шкільної їдальні. Комісія також оцінює дизайн кабінетів та школи в цілому, наявність комп’ютерної техніки, Інтернету, сайту школи. Чи не найважливішим під час перевірки є належний стан протипожежної безпеки (стан та кількість вогнегасників, наявність схеми шляхів евакуації учнів та пожежної сигналізації), електробезпеки (заземлення, стан електрогосподарства, щитових, освітлення коридорів та класів тощо). Звертає комісія увагу й на економію ресурсів (наявність лічильників води, тепла, гарячої води, електробойлерів для нагріву води). Позитивно оцінюється створення та модернізація за літо нових кабінетів, музеїв, рекреації, медіа центрів. Турбуються перевіряючи й про наявність приміщення для обслуговуючого персоналу, станом гардеробів, утриманням учительської, бібліотеки, медичним пунктом тощо.

За словами заступниці міського голови Мар’яни Ніщенко, золотоніські заклади показують стовідсоткову готовність до нового навчального року. Нам не все одно, – стверджує чиновниця, –  в яких умовах навчатимуться золотоніські вихованці, на які потреби завідуючі та директори спрямовують кошти, виділені міською радою для утримання закладів. У ході перевірки робимо висновок, на що нам, як владі, у першу чергу, треба звернути увагу. Перший день перевірки  демонструє, що освітні заклади міста готові прийняти малечу вже сьогодні – вони забезпечені матеріально-технічною, науковою, дидактичною базами.