Компанія «Еконія», що відома українському споживачу під ТМ «Малятко», «Аквуля», «ЙODO», випустила на ринок нову питну воду DIVO VODA.

Бренд надихає українців до творчості та в майбутньому долучить їх до важливих соціальних проектів, що зроблять кожного мудрішим і сповненим любові.

За задумом команди маркетологів, DIVO VODA буде випускатися колекціями. На пляшках щоразу будуть з’являтися нові етикетки на різні теми, наприклад, музика, фешн, мандри, арту.

Директор з маркетингу компанії «Еконія», Галина Горбань:

З виходом цього бренду ми хочемо створити нову культуру споживання води — де, крім якості, наш споживач отримає додатково щось індивідуальне, особливе, створене для нього — непередавані емоції і можливість доторкнутися до мудрості поколінь. Не секрет, що вся інформація, закладена у воді, генетично розпізнається нашим тілом. І у цьому велика таємниця, а ще велика мудрість самої природи. В даному випадку ми представляємо DIVO VODA як джерело життя, творчості і натхнення.

Останнє ми спробували передати за допомогою яскравого незвичайного дизайну етикетки з доповненою реальністю. Як і саме життя, DIVO VODA буде постійно енергетично оновлюватися. Зараз ми стартуємо з першої колекції «Вода. Арт. Музика. Літо — 2019 ». Вона складається з 6 макетів, які присвячені Мудрим темам нашого життя.  Наприклад, «Калейдоскоп» нагадує українцям, що наше життя — це калейдоскоп емоцій, а «Пазл» — що шедеври є всередині кожного, варто тільки їх зібрати. І так — на кожній пляшці. Більше того, навіть сама форма пляшки відрізняється унікальним дизайном одна від одної. 

Ще одна унікальність цієї колекції — доповнена реальність. За допомогою QR-коду на етикетці споживач одноразово встановлює мобільний додаток, а при наведенні на логотип — відтворює колекцію мудрих висловів. Одну із колекцій компанія планує створювати в колаборації з талановитими українськими художниками.

«Так, ми зможемо разом популяризувати талановитих українців та відкривати нові імена  у мистецтві. За допомогою доповненої реальності ці полотна оживуть в наших колекціях, і їх побачить вся Україна», — зазначила директор з маркетингу.