Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 11 листопада 2020 року № 1100 «Про внесення змін до постанови Кабінету Міністрів України від 17 червня 2020 № 500»:

Головне управління Фонду в області інформує, що прийом відвідувачів у всіх сервісних центрах області здійснюється з понеділка по п’ятницю з 08.00  до 17.00 без перерви на обід.

 Фахівці головного управління Фонду також надають кваліфіковані консультації, зокрема, щодо можливості вирішення питань в онлайн-режимі через вебпортал електронних послуг (portal.pfu.gov.ua) та  відповідають на дзвінки, що надходять на телефони «гарячих ліній» сервісних центрів (https://www.pfu.gov.ua/ck/golovne-upravlinnya-pensijnogo-fondu-ukrayiny-v-cherkaskij-oblasti/) або головного управління Фонду в області:

  • (0472) 36 08 01 – для цивільних пенсіонерів;
  • (0472) 54 43 55 – для пенсіонерів силових структур.
  • (04737) 2 25 76 – «гаряча лінія» Золотоніського сервісного центру