До уваги водіїв, пішоходів, а також містян, що переймаються дійсно важливою та стратегічною проблемою встановлення баків портального сміттєвозу в центральній частині міста в нічний час.

З метою детального пояснення причин, а також задля уникнення будь-яких штучних скандалів, повідомляємо наступне:

Баки від портального сміттєвозу використовуються в нічний час на центральній вулиці міста передусім задля комфорту всіх жителів Золотоноші. Саме цими днями на головній вулиці проводиться генеральне прибирання проїзної частини та узбіч, а також здійснюється обпилювання дерев.

Виконання подібних робіт в денний час призведе до багатьох незручностей: мешканці міста навряд чи будуть задоволені, наприклад, запиленням повітря; комунальники замість виконання безпосередніх обов’язків муситимуть думати, як оминати та не пошкодити припарковані автомобілі, на заважати перехожим.

Саме тому було ухвалене рішення – здійснювати цей комплекс робіт виключно в нічний час. Разом з тим, задля раціональності, економії людських та технічних ресурсів, вирішено на період прибирання лишати декілька баків на узбіччях.

Разом з тим зазначимо, що “аварійність” розташування таких контейнерів значно перебільшена. За своїми габаритами контейнери не поступаються припаркованим на узбіччі автомобілям, встановлюються ділянках, котрі не мають візуальних перешкод для руху. За умови дотримання правил дорожнього руху (швидкість руху, слідкування за дорожньою ситуацією тощо) жодних додаткових проблем вони завдавати не повинні.

Сьогодні на баки були встановлені попереджувальні дорожні знаки.

Також повідомляємо, що цієї ночі баки для портального сміттєвоза перебуватимуть на ділянці вулиці Шевченка: від Машинобудівного заводу до вулиці Миколи Ріттера (екс-Комунарівська). Наступного тижня черга районом Собору та за вулицею Черкаською.

Просимо всіх золотонісців з розумінням поставитись до цих тимчасових дій.

Управління житлово-комунального господарства,
комунальне підприємство “Міський Водоканал”.

Залишити відповідь

Your email address will not be published. Required fields are marked (*).